וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: גם שנת בלאטור יצאה לדרך

בועז קורפל, אגו טוטאל

21.1.2013 / 16:15

שנת 2013 נפתחה בערב קרבות מרתק, ובהם שני קרבות על התואר העולמי של בלאטור במשקל נוצה ובמשקל קל והפתעות

רמת הציפיות של ארגון קרבות ה-MMA "בלאטור" משנת 2013 שזה עתה החלה, הייתה גבוהה לאור המעבר לבית טלוויזיוני חדש בארה"ב ואיתו המעבר לאירועי בימי חמישי בלילה במקום בשבת בלילה. ארגון הקרבות האמריקני ענה לציפיותיהם של קרוב למיליון צופים שחזו בשידור הישיר בערוץ "ספייק" האמריקני ומאות אלפים נוספים ברחבי העולם יחד עם צופי "אגו טוטאל" בישראל, שרואים את התחרויות באופן בלעדי.

האירוע כלל שני קרבות על התואר העולמי בערב אחד באולם ברן איבנט סנטר באירויין שבקליפורניה והוסיף לרשימת הקרבות לוחמים ידועים שהגיעו מה-UFC כמו ג'ייסון לאמברט, ג'יימי ייגר, סת' פטרוצ'לי ומעל כולם את אגדת ה-MMA מברזיל: רנטו "באבלו" סובראל.

הערב נפתח בקרב על התואר העולמי במשקל נוצה ובו הגן פאט קורן על חגורת האליפות שלו מול הטוען לכתר וזוכה הטורניר במשקל הזה, פטריסיו "פיטבול" פרירה. הקרב נמשך חמישה סיבובים מלאים, שבסופם גבר האלוף על הטוען לכתר בהחלטת שופטים חצויה. בסיבובים האחרונים התעלה פאט קורן על "פיטבול" שנראה מותש בעוד שהאלוף האמריקני שיגר אגרופי טומאהוק ישירים לפרצופו של הברזילאי שהתנפח למימדים מפלצתיים. השופטים ניקדו את הקרב לטובת האלוף שחיכה חודשים ארוכים עד שנקבע היריב ולמרות שהוא חזר לזירה והיה חלוד מעט בהתחלה, הוא ניצח בזכות הכוח והטכניקה העדיפים.

קרב האליפות השני בערב זימן את מייקל צ'נדלר, האלוף הבלתי מנוצח במשקל קל, מול ריק הון הטוען לכתר שהבטיח לחסל את צ'אנדלר ולקחת ממנו את חגורת האליפות. צ'אנדלר לא נבהל מדבריו של הון ערב הקרב והכין ליריבו תכנית משחק מושלמת. בתום הסיבוב הראשון התברר מאזן הכוחות בין השניים והשאלה שנותרה בלתי פתורה הייתה מתי יוכרע הקרב ולא לאיזה צד הוא יוכרע. התשובה התקבלה בחלוף שלוש דקות ושבע שניות בסיבוב השני. צ'אנדלר הצליח להשתלט על הגב של הון והשלים את מהלך החניקה האחורית עד שהאוויר בריאותיו של הון אזל ולא נותרה לו ברירה אלא להיכנע.

האלופים שמרו על החגורות ואילו בטורניר במשקל חצי-כבד נרשמו שתי הפתעות כאשר סת' פטרוצ'לי שניצח בעבר יריבים בדמותם של קימבו סלייס הפראי וריקו רודריגז (אלוף ה-UFC לשעבר) נפצע במהלך הקרב נגד ג'ייקוב נואי והודח מהטורניר, ואילו ההפתעה המרעישה יותר הגיעה בדמות הניצחון המרשים של מיכאיל זאייטס הרוסי בקרב הבכורה שלו בבלאטור נגד "באבלו" סובראל שהתרסק לקרשים אחרי אגרוף מדויק של זאייטס והמשיך לספוג מהלומות קשות בקרקע עד ששופט הזירה נאלץ לעצור את הקרב.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully