וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אתם רואים? אפשר להיראות גם אחרת"

21.1.2013 / 15:50

מאמן באר שבע כינס את שחקניו אחרי קרית שמונה, לקראת גמר גביע הטוטו ביום ה': "צריכים את הקהל". אדרוביץ' יגיע?

one

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, כינס היום אסיפה בעקבות הניצחון על עירוני קריית שמונה. המאמן הדגיש מספר פעמים את חשיבות הניצחון שהגיע אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ולאחר התבוסה הכואבת למכבי תל אביב. "כמו שאתם רואים, אפשר להיראות אחרת. אני מדבר על האגרסיביות והמחויבות שגיליתם במשחק", פתח המאמן את דבריו והוסיף: "מה שחשוב הוא שנבוא לכל משחק בצורה הזאת, ושזה לא יהיה אירוע חד פעמי. יש לנו השבוע שני משחקים, שבוע חשוב מאוד. אנחנו צריכים להביא שהקהל יהיה איתנו, לא נגדנו".

במועדון החלו במגעים עם מלך שערי הליגה במונטנגרו, החלוץ אדמיר אדרוביץ' (24, 1.84), אך עדיין אין סיכום עם קבוצתו בודוצ'נוסט. אדרוביץ' נחשב לאחד השחקנים הבכירים שהוצעו ללוי, כאשר אשתקד סיים כמלך שערי הליגה עם 22 כיבושים והוליך את קבוצתו לזכייה באליפות והעונה כבש 10 שערי ליגה ב-16 הופעות.

ביום רביעי יוכל לוי לרשום תואר ראשון במדי הקבוצה, כשזו תתמודד בגמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה, הקבוצה מולה תשחק גם ביום ראשון במסגרת הליגה. עודד גביש מוצהב ולא יכול לשחק. בן והבה עשוי לקבל דקות ראשו, כשגם אביתר אילוז, רועי קהת, דיא סבע וסיראז' נאסר נמצאים בתמונת ההרכב. בשלב זה, לוטם זינו פצוע ולא ברור אם יוכל לשחק. כיוון שלוי לא מעוניין לשחרר בשלב זה את עידו אקסברד, ייתכן שהחלוץ ימשיך לפתוח בהרכב גם במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully