וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: נסיון להנחית את ג'קו ערפאת בימים הקרובים

21.1.2013 / 14:31

הקבוצה נמצאת במו"מ עם אקס הפועל עכו. כליבאת נקנס ב-4,000 שקל. בסכנין משלימים עם עזיבתם של עבאס והרוש

הנהלת בני סכנין קנסה את מוחמד כליבאת ב-4,000 שקל. בסכנין החליטו להעמיד לדין את כליבאת לאחר הכרטיס האדום שספג מול הפועל תל אביב, בשל מה שהגדירו כ"חוסר אחריות של השחקן". בקבוצה מבטיחים שהסכום יושקע לטובת ארוחה קבוצתית. ביום שישי נערך הדיון המשמעתי לשחקן, בו טען כליבאת כי האדום היה חלק מהמשחק ולא מפעולה טפשית. היום (שני) הודיעה ההנהלה לשחקן על גובה הקנס, ולוואלה! ספורט נודע שהמאמן שלומי דורה התערב בנושא וביקש מההנהלה שלא להחמיר עם השחקן. לשחקן נאמר בדין המשמעתי ש?אנחנו ממשיכים לראות בך שחקן מקצועי ברמה גבוהה ואיכותית, כך שמתחזקת בנו האמונה שהמסר נקלט והופנם".

שחקני הקבוצה יזכו היום ליום חופש ומחר יחזרו לאימונים. כליבאת עצמו ישוב רק ביום חמישי בשל אימוני הנבחרת הצעירה השבוע. דורה צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח מול בני יהודה גם במשחק החשוב מול רמת השרון.

בסכנין מצויים במו"מ עם אקס הפועל עכו ג'קו ערפאת, שהיה במשא ומתן עם הפועל באר שבע בתחילת החודש וינסו להנחית אותו כבר בימים הקרובים כדי לסכם איתו את התנאים ולהחתימו.

מחמוד עבאס, שעשוי לעזוב, מבוקש על ידי מספר קבוצות, אך נראה שבשלב זה הפועל רמת גן והפועל עכו הרציניות ביותר. בקבוצה מתכוננים לקראת האפשרות ששמעון הרוש יעזוב להפועל תל אביב. יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס ייפגש עם אמיר ליובין, ובסכנין סימנו את אדיר טובול ממ.ס אשדוד כמועמד למלא את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully