וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "הקוון נתן לטוטנהאם את כל השריקות"

מערכת וואלה! ספורט

21.1.2013 / 7:18

מנג'ר יונייטד זעם על השיפוט ב-1:1 מול טוטנהאם ועל פנדל שלא נשרק לטובתם: "אין לנו מאזן טוב עם הקוון הזה". בניטס: "מרוצה"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד איבדה אתמול (ראשון) שתי נקודות יקרות כשסיימה ב-1:1 מול טוטנהאם בוויט הארט ליין, לאחר שספגה בדקה ה-90 מרגליו של קלינט דמפסי. הפער של השדים האדומים מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי הצטמק לחמש נקודות, לאחר שכבר עמד על שבע ערב המחזור.

אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Clive Mason

לאחר המשחק, נשמע מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון זועם במיוחד על השיפוט בשל פנדל שהיה צריך להישרק, לדעתו, לטובת קבוצתו לאחר עבירה שבוצעה לכאורה על ווין רוני. "זה היה פנדל ברור", אמר הסקוטי, "לא הייתה שום אפשרות שהקוון ייתן לנו את זה - הוא פשוט נתן להם הכל. היה לו משחק ממש אומלל. אני מאוכזב ממנו - אין לנו מאזן טוב איתו. במשחק נגד צ'לסי, לפני כה שנים, הוא נתן לדידייה דרוגבה להמשיך לשחק אחרי נבדל של שלושה מטר. אתה זוכר את הדברים הללו כיוון שזה קורה במשחקים חשובים. זו הייתה החלטה ברורה והוא עמד 10 מטר משם, אולי 12 ולא נתן פנדל".

פרגוסון התייחס גם קצת למשחק עצמו ואמר: "עשינו הכל בצורה טובה. האכזבה שלי היא מהעובדה שלא גמרנו את המשחק הזה מוקדם יותר. היו לנו מספר מצבים מסוכנים בהתקפות מתפרצות, אבל המסירה האחרונה שלנו אכזבה. 0:1 היא לא תוצאה בריאה מספיק בשום משחק, אבל אולי היינו מעט חסרי מזל". פרגוסון התייחס ליריבה: "חייבים להודות שטוטנהאם הייתה מחויבת מאוד ואגרסיבית. קשה לנצח אותם אצלם במגרש, הרבה קבוצות יאבדו כאן נקודות אם הם ימשיכו כך".

ריו פרדיננד אמר: "לפני המשחק היינו חותמים על נקודה. יש לנו מאזן טוב כאן לאורך השנים, אבל טוטנהאם השתפרה אז היינו מוכנים לקחת נקודה, אבל בסופו של דבר אנחנו מרגישים מאוכזבים. הגנו טוב כקבוצה. כשאתה משחק נגד קבוצה עם גארת' בייל, אתה צריך להיות מוכן".

מנגד, נשמע מנג'ר טוטנהאם אנדרה וילאש בואש מעט אחרת: "כמובן שהולכים לדון בהחלטה לא להעניק לרוני פנדל, אבל במהלך המשחק רוב החלטות השיפוט היו נגדנו. אני מעדיף להסתכל על זה מנקודת המבט שלי ושיונייטד תסתכל מנקודת המבט שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. רויטרס
"מרוצה". בניטס/רויטרס

בסטמפורד ברידג', מנגד, ממש לא נרשמה הפתעה. צ'לסי ניצחה 1:2 את ארסנל ורשמה ניצחון ביתי ראשון בליגה מאז ה-0:8 על אסטון וילה ב-23 בדצמבר 2012. "שיחקנו טוב וייצרנו מצבים במשך כל המשחק", אמר בסיום המנג'ר הזמני של הבלוז רפא בניטס, "במשחקים בהם לא ניצחנו, הגיע לנו לנצח. זה היה רק עניין של זמן עד שנספק הופעה כמו שסיפקנו. האוהדים נהנו מהמחצית הראשונה שלנו. שיחקנו טוב ושלטנו במשחק. במחצית השנייה ארסנל חזרה ודחפה קדימה, אבל היינו צריכים להכריע את המשחק עד המחצית.

"אני מרוצה מפני שהקבוצה שיחקה טוב בבית, אבל לא ניצחה. ידענו שזה הולך להיות משחק צמוד וקשה. במחצית השנייה, לא היו לנו יותר מדי הזדמנויות. החלפנו שחקנים כדי להכניס רגליים רעננות. בסך הכל, עשינו עבודה פנטסטית. היינו צריכים לדבוק ביחד בסיום כדי לשמור על התוצאה".

מנג'ר המפסידה ארסן ונגר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו בקצב הרגיל שלנו ולא יכולנו להיות בטוחים אם לתקוף או להגן. נתנו להם יותר מדי מקום לשחק. הייתה לנו הזדמנות ראשונה מצוינת, אבל החמצנו אותה. ביצענו כמה שינויים במחצית ויצאנו מחדר ההלבשה עם גישה אחרת לחלוטין. פשוט לא הצלחנו לחזור ל-2:2. לא עשינו מספיק מהקרנות והכדורים החופשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully