וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט: "עבאס סואן אמר לי: 'אחסל אותך, בן זונה'"

20.1.2013 / 21:25

אור בן עמי, ששפט את משחק נערים א' בין סכנין למכבי חיפה, כתב דו"ח חמור נגד מאמן הראשונה. שחקן העבר: "המום"

עבאס סואן צפוי לעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל, זאת לאחר תקרית חמורה במשחק בליגת נערים א' בין בני סכנין למכבי חיפה. מנהל מחלקת הנוער של בני סכנין ומאמן קבוצת הנוער, שחקן העבר עבאס סואן היה מעורב בתקרית חריפה ועל פי דו"ח השופט, אור בן עמי, בדקה ה-20 נכנס לשדה המשחק על אף שלא היה רשום בטופס המשחק.

עבאס סואן, בני סכנין. ברני ארדוב
"שופטים הפכו לפרה קדושה". סואן/ברני ארדוב

לאחר שביקש השופט מסואן לצאת מתחומי המגרש, האחרון סירב ואמר לבן עמי: "אני עבאס סואן". השופט פנה לעבאס ואמר לו: "עבאס, אנחנו מכירים ואני מבקש ממך בצורה יפה ומכובדת לצאת מהמגרש, על מנת שאני לא ארשום את זה בדו"ח השיפוט". לאחר כמה דקות, סואן אכן יצא מהמגרש.

עוד נכתב בדו"ח השופט כי מיד לאחר שריקת הסיום למחצית הראשונה התפרץ עבאס סואן אל השופט והטיח בו ובצוות השיפוט את הדברים הקשים הבאים: "תכתוב מה שאתה רוצה בדו"ח השיפוט, ואני במקביל אגיש נגדך תלונה באיגוד השופטים. אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק, אני אחסל אותך יא חתיכת בן זונה, אפס".

עוד סיכם השופט אור בן עמי בדו"ח השיפוט כי הוא רואה את הדברים בחומרה רבה מאוד ומזכיר כי סואן היה בעברו שחקן מוביל וחיובי בליגת העל, שחקן נבחרת ישראל, שהגיע למצב שבו הוא מקלל, מגדף, משמיץ ומאיים על השופטים. חשוב לציין, כך כותב השופט בדו"ח, כי הנהלת סכנין גינתה את המעשה ואף אנשיה התקשרו למנהל האיזור שלמה אוחיון ואמרו לו שהם מתביישים בהתנהגותו. יתרה מכך, אפילו אנשי מכבי חיפה, הקבוצה המפסידה במשחק, היו המומים מהמתרחש והביעו את מורת רוחם מהתנהגותו של סואן.

סואן מכחיש את הדברים בתוקף וידרוש מבית הדין לשלוח אותו ואת.השופט לבדיקת פוליגרף."שופטים הפכו לפרה קדושה. אני המום מהדברים", אמר סואן לוואלה! ספורט, "השופט הוא זה שהטיח בי דברים. נמאס לי מהפרות הקדושות. אני רוצה ללכת לפוליגרף ואם אני משקר שיענישו אותי בחומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully