וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם סיימה ב-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד

מאת: מערכת וואלה! ספורט

20.1.2013 / 19:50

השדים האדומים היו בדרך לניצחון אחרי שער של רובין ואן פרסי (25), אבל קלינט דמפסי איזן (90) וקבע חלוקת נקודות מוצדקת

ספורט 2

במנצ'סטר סיטי בנו על מעידות של היריבה העירונית וסגנית האלופה? בבקשה, הנה הם קיבלו את מבוקשם. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול טוטנהאם, לאחר שהאחרונה השיגה שער שוויון עמוק בתוך תוספת הזמן מרגליו של קלינט דמפסי. רובין ואן פרסי, מי אם לא הוא, העלה את השדים האדומים ליתרון בדקה ה-25 וכבש את השער ה-18 שלו בליגה העונה. בעקבות הנקודה, הגדילה יונייטד את היתרון בצמרת לחמש נקודות ממנצ'סטר סיטי, בעוד התרנגולים עדיין במקום הרביעי עם 41.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
לפעמים גם סופגים בסיום. ואן פרסי/GettyImages, Clive Mason

מנצ'סטר יונייטד אולי עשתה טעות כשהלכה אחורה לאחר השער שכבשה, אבל בסופו של דבר היא שילמה על כך ביוקר ובצורה הכי כואבת שיש כשספגה שוויון מוצדק לחלוטין בדקה ה-90. בסך הכל, ההגנה של סגנית האלופה הייתה מצוינת ובלתי חדירה במשך כל המשחק, אבל מהגנה שספגה בכל משחק ליגה העונה (פרט לארבעה), קשה לצפות שתסיים משחק חוץ קשה בוויט הארט ליין מבלי לספוג. בטח כשדויד דה חאה, שהיה מצוין בסך הכל, שוב מבצע טעות רשלנית עם יציאה לא טובה

מנגד, טוטנהאם בסך הכל נראתה טוב, הייתה עדיפה על מנצ'סטר יונייטד לאורך כל המשחק והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות מאוד, אותן לא הצליחה לנצל רק בגלל חוסר ריכוז של ג'רמיין דפו וקלינט דמפסי, שהיו יכולים לכבוש מספר שערים. התרנגולים ללא ספק המועמדים הרציניים ביותר לסיים במקום הרביעי העונה, בטח לנוכח היכולת האומללה של ארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מהלך המשחק

דקה 14: לנון פרץ נהדר מאגף ימין למרכז ובעט לא מספיק טוב, דה חאה הדף, דפו הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט חלש. השוער הספרדי קלט.

דקה 25: גול! קלברלי הגביה מצוין מאגף ימין של הרחבה, זה הגיע לפינה הרחוקה שם המתין כמובן ואן פרסי, שנגח חזק פנימה. 0:1 ליונייטד. יונייטד ניצחה בכל 14 המשחקים האחרונים בהם ואן פרסי כובש. ההולנדי גם כבש במשחק חמישי ברציפות.

דקה 40: בייל בעט מ-16 מטר כדור שפגע בפרדיננד, שינה מעט כיוון, אבל דה חאה היה עירני והדף מצוין.

דקה 51: דמפסי קיבל כדור עומק, פרץ קדימה ובעט משמונה מטר, דה חאה הדף עם הרגל לקרן.

דקה 66: דפו בעט כדור שנבלם, אבל הגיע לדמפסי שבעט מזווית קשה חזק, דה חאה הדף.

דקה 78: לנון פרץ מצוין והכניס מסירת עומק לדפו, שבעט מתוך הרחבה, אך נבלם על ידי פרדיננד.

דקה 86: בייל פרץ מאגף שמאל למרכז ושיחרר בעיטה עם רגל ימין, פרדיננד הרחיק לקרן.

דקה 90: גול! דה חאה הדף לא טוב כדור גובה של אסו אקוטו. זה חזר לדפו, שיישר למרכז, שם המתין דמפסי שבעט פנימה. 1:1 דרמטי במיוחד.

הרכב טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל ווקר, מייקל דוסון, סטיבן קולקר, קייל נוטון (בנואה אסו אקוטו, 64), סקוט פארקר (טום האדלסטון, 80), מוסא דמבלה, גארת' בייל, ארון לנון, קלינט דמפסי, ג'רמיין דפו.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, פיל ג'ונס, מייקל קאריק, טום קלברלי (אנטוניו ולנסיה, 75), שינג'י קגאווה (ווין רוני, 62), דני וולבק, רובין ואן פרסי.

מייקל דוסון שחקן טוטנהאם. רויטרס
איזה שוויון דרמטי. דוסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully