וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אי אפשר להופיע ככה בשלבים האלה"

20.1.2013 / 11:30

הצהובים לא מתאוששים מחימקי: "ההימור של בלאט על תומאס היה לא נכון, הוא לא מספק קבלות". המאמן צעק, אוחיון כעס

עריכה: יותם בן דוד

לאחר התבוסה ביום שישי, 88:67 בחוץ מול חימקי מוסקבה, העונה האירופית של מכבי תל אביב מתקרבת לסיומה והלחץ בקבוצה גובר. במכבי עולים ספקות, הגובלים כבר בהתמרמרות, ביכולות ניהול המשחק של המאמן דיוויד בלאט.

גורם בקבוצה אמר: "קשה להגיד שדרך הניהול של בלאט הייתה מוצלחת מול חימקי, אבל זה התחיל לפני זה. גם במשחקים אחרים, בהחלטות שהוא לקח לגבי שחקנים ודרך שיתופם. מול חימקי ההגנה לא עבדה, אי אפשר להופיע ככה בשלבים האלה ולא ברור מה קורה".

יחסו של בלאט לשחקנים והחלטותיו של המאמן לגבי הרוטציה, מעוררות תרעומת בקרב שחקנים, משום שהן מותירות לא מעט מהם מתוסכלים. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט: "יש שחקנים, שאם יעשו טעות, הם לא יורדים מהפרקט, אבל אם אחרים עושים את אותה טעות, בלאט ישר מוריד אותם".

מסתבר כי התסכול על יחסו הקשוח של המאמן מחלחל גם אל שחקנים הנחשבים קרובים אליו יחסית. גורמים במכבי מספרים כי באחד מפסקי הזמן מול חימקי העיר בלאט לאוחיון ואילו הרכז כלל לא אהב את הדברים.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט לצד יוגב אוחיון. ברני ארדוב
צרות בצרורות. בלאט ואוחיון בימים רגועים יותר/ברני ארדוב

ייתכן כי האווירה העכורה הזו הייתה הגורם לתצוגה הרפויה בתבוסה מול חימקי. ההנהלה מודאגת ומתכוונת לקיים שיחה עם בלאט, בניסיון להבין מדוע השחקנים נראים כך. בלאט עצמו העדיף לצרוח על השחקנים בחדר ההלבשה ובין היתר הטיח בהם בזעם: "קלענו באחוזים נוראיים. כקבוצה, אנחנו לא יכולים להראות ככה". בלאט אף העיר לשחקניו על משחק ההגנה שלהם.

הביקורת על בלאט אינה תחומה לחדר ההלבשה, אלא מחלחלת גם להנהלה. היחסים בין המאמן לקברניטי המועדון ממילא אינם טובים במיוחד בחודשים האחרונים, אולם נראה כי בזמן האחרון האכזבה ממנו רק העמיקה.

בקבוצה ינסו לעבוד על הפן המנטלי בעקבות ההפסד. לא מעט חושבים כי מלקולם תומאס אינו ראוי לקרדיט הגדול שבלאט העניק לו במשחקים הקודמים וגם על כך נסבה הביקורת על המאמן. "תומאס לא מספק קבלות. בלאט בהחלט הימר כאן על השחקן הלא נכון", אומרים בקבוצה.

לגבי המשחק מול אולימפיאקוס אמרו במועדון: "זה הולך להיות משחק קריטי ללא ספק. מה כבר אפשר לעשות? לנסות לתקן את מה שאפשר ולעבוד עם השחקנים גם מנטלית. איומים לא יעזרו כאן, צריך להבין מה לא עובד בקבוצה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully