וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עודד אלקיים מועמד, שיחות כבר החלו

20.1.2013 / 16:18

המגן שישוחרר ממכבי חיפה נותן עדיפות לקבוצה של טל בנין. מקורביו: "ההצעה הכי רצינית". מי מתגרה בכוונה בעלי חטיב?

one

האם מכבי נתניה מתקרבת לשחקן רכש נוסף בינואר. מגן מכבי חיפה עודד אלקיים מועמד לקבוצה ועשוי להצטרף. בין הצדדים כבר נערכה שיחה וכעת מחכים נציגיו של השחקן לחזרתו של הבעלים גיל לב מחופשה פרטית ואז צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים. בסביבתו של השחקן אישרו את הידיעה ואמרו: "היו דיבורים גם עם קרית שמונה, אבל עודד נותן בשלב זה עדיפות לנתניה שנראית הכי רצינית בשלב זה. עם החזרה של לב תתקיים שיחה ולאחריה נהיה חכמים יותר". כזכור, השחקן קיבל אישור ממכבי חיפה לעזוב לצמיתות למרות שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים וחצי נוספות. בסגל של בנין מגן ימני טבעי אחד - עמית שומוביץ' הצעיר - כשמי שמשחק בעמדה בשבועות האחרונים הוא עומר פרץ.

עודד אלקיים שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מעדיף את נתניה. אלקיים/אדריאן הרבשטיין

האם שחקני היריבות של מכבי נתניה מקבלים הוראה להתגרות בעלי חטיב? זו השאלה שמעסיקה את אנשי המועדון, לאחר שלטענת כמה משחקני הקבוצה חטיב סופג קללות והתגרויות מצד היריבים במשחקים האחרונים, ביניהם ה-4:4 המשוגע מול הפועל עכו אמש (שבת).

בנתניה חוששים ששחקני היריבות מנסים לגרום לחטיב לצאת מכליו ולספוג כרטיס אדום, אולם במשחקים האחרונים הקשר מצליח לשמור על איפוק. "עלי סופג מילים קשות כמעט בכל משחק וזה חייב להיפסק", טען שחקן בקבוצה, "בפעם הבאה נלך מיידית לשופט".

בפן המקצועי, בנתניה היו מאוכזבים מאוד מהחלק ההגנתי של הקבוצה ומהעובדה שלמרות שכבשו שער יתרון שתי דקות לסיום, הם שמטו שתי נקודות יקרות ממש בדקה ה-90. עמרי בן הרוש ספג ביקורת על יכולתו, אך בקבוצה גם אמרו כי הוא מציג יכולת טובה העונה ומותר לו למעוד במשחק בודד: "המשחק ההגנתי היה פחות טוב", אמר שחקן בנתניה, "זה היה משחק משוגע ולפחות לא הפסדנו בו. ניצחון היה מרחיק אותנו משמעותית מהקו האדום, אבל אנחנו מעודדים מהשיפור לאחרונה".

ברונו פיינירו צפוי לחתום רשמית השבוע ובקבוצה ינסו להעבירו בבקרת התקציבים במהרה, על מנת שיוכל לעמוד לרשות הקבוצה כבר במחזור הבא מול הפועל רמת גן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשר מכבי נתניה עלי חטיב. מגד גוזני
מנסים להוציא אותו משיווי משקל? חטיב/מגד גוזני

אחמד סבע זכה למחמאות על משחקו ועל הצמד שכבש ובקבוצה אמרו שהוא חוזר להיות השחקן הקטלני שהיה בעונה שעברה. סבע דיבר על המשחק המרתק והשיפור ביכולתו האישית: "היינו צריכים לצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות וחבל שארבע שערים לא הספיקו לנו. אנחנו עדיין קבוצת תחתית וכל נקודה חשובה לנו. אנחנו חייבים לתקן את הבעיות בהגנה, אבל בסך הכל אני אופטימי, כי בשבועיים האחרונים השגנו נקודות. נצטרך לתקן ולנצח בשבוע הבא".

על התקופה הלא טובה שלו אמר החלוץ: "כמלך השערים בעונה שעברה, התחלתי לא טוב את העונה הזו. גם לתקשורת היה חלק בזה, כי היא כל הזמן הזכירה את מג'ד אל כרום, שבאמת לא קשורה לעניין, אבל זה כבר מאחורי. טל בנין ואני ביחסים מצוינים והוא נתן לי הרבה ביטחון בתקופה הזו. אני שמח שכבשתי ורוצה להחזיר לקבוצה שלי, לאוהדים ובכלל למועדון. אני מקווה להמשיך ולכבוש שערים רבים".

על עצמו ועל קובי דג'אני, שסיפק גם הוא משחק טוב, אמר סבע: "לא שכחנו לשחק כדורגל. עברנו תקופה לא טובה, אבל זה לא אחמד סבע וקובי דג'אני לבד, אלא כל הקבוצה וכל מי שקשור למכבי נתניה. הקבוצה לא הייתה במצב טוב מבחינת כדורגל מתחילת העונה והתוצאות לא היו טובות וכל זה לא היה קשור רק לשנינו. לאט לאט התחברנו כקבוצה, גם אני וקובי. אני שמח שקובי חזר לעצמו ושנינו שחקנים מובילים. אני מקווה שנתרום עוד הרבה לקבוצה".

דרגאן צ'ראן, אחמד סבע, שחקני מכבי נתניה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הפתיחה הרעה מאחוריו. סבע חוגג עם צ'ראן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully