וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאהד עזאם: "עשינו את הדברים נכון, מאמין שנישאר"

20.1.2013 / 8:38

קשר הפועל חיפה חגג את ה-0:3 הגדול על רמה"ש: "לא היה קל, אעשה הכל עבור הקבוצה". בחיפה נוטים לשחרר את כיוואן

one

שמחה גדולה נרשמה אמש (שבת) בקרב אנשי ושחקני הפועל חיפה לאחר הניצחון 0:3 על עירוני רמת השרון, שהעלה את האדומים מהמקום האחרון בטבלה אחרי תקופה ארוכה.

בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהיכולת במחצית הראשונה. מהראן לאלה ועאהד עזאם, שהיו המצטיינים במגרש וגרמו לניר קלינגר לחשוב לגבי תפקידם במשחקים הבאים. בפני המאמן צפויות התלבטויות רציניות, שכן יובל אבידור ויוסי דורה, שלא שיחקו אמש בגלל כרטיסים צהובים, מצויים גם הם בכושר טוב מאוד וצפויים לפתוח בהרכב בגמר גביע הטוטו השבוע.

שחקני הפועל חיפה, עאהד עזאם, מהראן לאלה, גל אראל. ברני ארדוב
חיוכים בהפועל חיפה. עזאם חוגג עם לאלה ואראל/ברני ארדוב

עזאם, שיעבור היום בדיקות רפואיות לקראת יורו הצעירות בקיץ, דיבר על עצמו ועל מצב הקבוצה: "אני אוהב לשחק כקשר ומתי שייתנו לי לשחק, אעשה הכל בשביל הקבוצה. אם אני פותח או לא זה שיקול של מאמן ואכבד כל החלטה".

לגבי המשך העונה אמר השחקן: "גם המשחק הזה לא היה קל. עשינו את הדברים נכון ואני מאמין שנישאר בליגה. יש לנו את גביע הטוטו ובונוסים כמו שהבטיחו זה תמיד ממריץ".

היום יזכו השחקנים לחופש ומחר ישובו לאימונים לקראת המפגש בגמר גביע הטוטו ביום רביעי מול הפועל באר שבע. הישאם כיוואן, שביקש אמש לעזוב את הקבוצה, נחוש לשחק בקבוצה אחרת ובחיפה נשמעו קולות לשחררו לאור ריבוי הקשרים. איסע אליאקו, שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים, חתם לבסוף בקבוצת הפאר המצרית אל אהלי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully