וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "כולם מבינים שרק זעזוע יעזור לנו"

20.1.2013 / 9:33

בעכו ממשיכים לתת גיבוי להדרי, שחקנים מבקרים את ההחלטה. וייצמן לשחקנים: "מרוצה מהמלחמה, אבל אתם נאיבים"

one

מי שקיווה לראות אופטימיות בהפועל עכו בעקבות ה-4:4 הדרמטי מול מכבי נתניה, דווקא זיהה סימני שבירה בקבוצה של שמעון הדרי, שבעקבות העובדה שהיא רשמה משחק 13 ברציפות ללא ניצחון, היא נחתה אל המקום האחרון בטבלה. כידוע, עכו לא ניצחה מאז המחזור השישי (את מכבי נתניה), וגם אתמול (שבת) היא לא הצליחה לשנות את המומנטום.

שמעון הדרי, מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עתידו לא ברור. שמעון הדרי/אדריאן הרבשטיין

על אף העובדה שבקבוצה הצהיר הדרי בתחילת העונה על פלייאוף עליון כמטרה, המאמן לא מתכוון להתפטר, כשגם בהנהלת הקבוצה הבהירו שלא יפטרו אותו. "מבחינתנו הוא יאמן עד לסיום העונה", הבטיחו השבוע. למרות זאת, לא מעט שחקנים לא ממש מבינים את ההחלטה. "עם כל הכבוד שהיינו שותפים למשחק טוב, המציאות שלנו עגומה מאוד. כולם מבינים שרק זעזוע יעזור, ואין לנו כבר מה להוכיח למאמן".

מי שניסה לעודד את השחקנים בסיום המשחק הוא יושב ראש המועדון ציון וייצמן, שירד אל חדר ההלבשה, ואמר לשחקנים: "אני מאוד מרוצה מהמלחמה שנתתם, אבל אתם נאיבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ציון וייצמן, יו"ר הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא חסך ביקורת מהשחקנים. ציון וייצמן/אדריאן הרבשטיין

בשבוע הבא תפגוש עכו את מכבי תל אביב בבלומפילד והפסד נוסף יסבך עוד יותר את הקבוצה של הדרי. כחלק מההכנה לקראת המפגש עם הצהובים, עכו תקיים שוב אימונים כפולים: שניים ביום שני ושניים בשלישי. מי שאמורים עד אז לעבור בבקרת התקציבים הם צמד הזרים הסרבים ברניסלב יובאנוביץ' ונמניה ארסנייביץ', שעשויים להיכנס לסגל כבר למשחק הקרוב. בקבוצה ממשיכים לנהל משא ומתן מתקדם עם דומיניק וואסי, חלוצה של הפועל פתח תקוה, אם כי בעקבות התיקו נגד נתניה יעשה ניסיון לחזק גם את החלק האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully