וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "קצת תרבות לא הייתה מזיקה בכדורגל הישראלי"

19.1.2013 / 21:43

מאמן בני יהודה הגיב לאוהדי הקבוצה שקיללו אותו במהלך ה-0:0 הביתי מול בני סכנין: "לא נראינו טוב". דורה: "מרוצה מהנקודה"

one

בני יהודה ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-0:0, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. הזהובים נותרו במקום השמיני באופן זמני, בעוד הקבוצה של שלומי דורה במקום ה-10 עם 21 נקודות. אוהדי בני יהודה קיללו את המאמן דרור קשטן מתחילת המשחק ולא יצאו מרוצים במיוחד גם בסופו של דבר.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
מאוכזב מאוד. קשטן/מגד גוזני

קשטן עצמו אמר: "אם להיות כנים לא נראינו כל כך טוב. בסך הכל המחצית הראשונה הייתה פושרת, שנייה יותר טובה בה הצלחנו להגיע למספר מצבים אבל לא ניצלנו אותם ולכן זו התוצאה". על הקהל של בני יהודה אמר המאמן: "הם משלמים ממיטב כספם ויכולים לומר מה שהם רוצים, אבל באופן כללי קצת תרבות לא הייתה מזיקה בכדורגל הישראלי"

קשקן גם לא נשמע אופטימי בנוגע לחיזוק ואמר: "שוק השחקנים הפנויים לא מרשים ואין הרבה שחקנים איכותיים פנויים. בסך הכל נשתדל להתחזק ולהיות טובים יותר. אנחנו מאמינים בעצמנו ואחרי התוצאות של היום מבחינתי הכל פתוח עדיין בפלייאוף העליון".

מאמן סכנין שלומי דורה: "בסך הכל אני מרוצה מהנקודה. באנו אחרי שני הפסדים. היה חשוב לנו לעצור את הרצף הזה. כשאתה נמצא במומנטום לא טוב אתה צריך לעצור את זה. בני יהודה באה גם במצב קשה ולא ניצלנו את זה בהזדמנויות ובקטעים הטובים שהיו לנו. אבל אני לא מתלונן, במצב הזה, גם נקודה זה משהו. אנחנו מרוצים מההגנה ונחזק את החלק ההתקפי. במבט קדימה יש לנו משחקים לא קלים עכשיו נגד רמת השרון, בית"ר ירושלים והפועל חיפה וננסה לקחת כמה שיותר נקודות בהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שלומי דורה מאמן בני סכנין. מגד גוזני
"היה לנו חשוב לעצור את הרצף". דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully