וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "זה היה לנו בידיים". הדרי: "היה משחק מטורף"

טל בנין ומכבי נתניה מאוכזבים אחרי שאיבדו יתרון בדקה ה-90: "שמחתי בשביל סבע". הדרי יודע: "לפחות שיחקנו אטרקטיבי"

one

משחק מטורף כמו זה שהתפתח הערב (שבת) באצטדיון בעכו, ליגת העל לא חוותה כבר הרבה מאוד זמן. בדרך כלל כששתי קבוצות תחתית נפגשות אנחנו רואים משחקים דלים בשערים, אך לא הפעם. הפועל עכו הובילה כבר 2:3 על מכבי נתניה אך חטפה שני שערים והצליחה לכפות שוויון 4:4 בזכות שער של עמאר זידאן עמוק בתוספת הזמן.

שמעון הדרי, מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הצליח להימנע מהפסד, אך נואש לניצחון. שמעון הדרי/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו בתקופה לא טובה, אבל היום שיחקנו אטרקטיבי. היה משחק מטורף שעצר את סחף ההפסדים", כך אמר שמעון הדרי, מאמנה של הפועל עכו בסיום המשחק. הדרי התייחס למשחק ההגנה של הקבוצה ואמר: "הקבוצה שיחקה טוב אבל להבקיע ארבעה שערים ולספוג ארבעה זה מראה שיש בעיה במשחק ההגנה. מכבי נתניה רדפה אחרינו, אבל התיקו משקף בסופו של דבר. משחק ההגנה שלנו לקה בחסר, ולצערי היום התיקו הזה זה כמו הפסד. הליגה שווינית ואפשר לעשות הכל עדיין. הבאנו שני זרים ואמור להגיע שלישי, נצטרך לחשוב על ההגנה".

תמיר כחלון, החלוץ שהצטיין עם שער ושני בישולים, אמר בסיום: "מאוכזב מאוד, הובלנו פעמיים וקיבלנו שערים שטותיים. אין לנו זמן להנות מהתיקו ואנחנו לא יכולים להיות עצובים. חייבים לצאת מהמצב ורק אנחנו נוציא את הקבוצה מהמצב הזה. במשחק שהיינו אמורים לשמור בקנאות על היתרון, לא הצלחנו, אבל חייבים להאמין בזה, יש לנו סגל טוב ואין ברירה, חייבים לנצח את מכבי שבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טל בנין, מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
"המשחק כבר היה בידיים שלנו". טל בנין/אדריאן הרבשטיין

אם בעכו נרשמה אכזבה, אז בצד השני על אחת כמה וכמה. מכבי נתניה ספגה שוויון עמוק בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות פז לצבור שלוש נקודות יקרות מאוד בתחתית. "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, זה היה בידיים שלנו. זה צריך לחשוב טוב איך לתקן את הליקויים", כך אמר בסיום המשחק מאמן מכבי נתניה טל בנין.

המאמן התייחס לאחמד סבע, החלוץ שלו שחזר לכושר ושוב כבש: "אחמד סבע עבר תקופות לא קלות וקפצתי עליו כאות שמחה. שמח מאוד בשבילו. עשינו שינויים ואני מאמין שנישאר בליגה. הבאנו בלם פורטוגלי שיגיע להתאמן כבר מחר".

בן בנימין, ששיחק בעכו בעונה שעברה, אמר בסיום: "תיקו שכולו הפסד כי הובלנו עד דקה 90. משחק ההגנה לא היה טוב מצד כל הקבוצה, שמח שידענו לחזור. נצטרך לדעת לא לספוג ככה בפעם הבאה". בנימין פרגן גם לאקסית שלו: "תמיד תהיה לי פינה חמה לעכו, אשמח אם יישארו בליגה, אבל קודם כל נתניה. מרגיש בנתניה כמו משפחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully