וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תקבל מחר תשובה סופית לגבי אלון תורג'מן

19.1.2013 / 16:17

הירושלמים מקווים לצרף את חלוץ מכבי חיפה. קובי מויאל לא תורגל לקראת הפועל ת"א. מסתמן: לא בתוכניות של אלי כהן

one

בבבית"ר ירושלים ימתינו מחר (ראשון) לתשובה ממכבי חיפה בנוגע לסוגיית אלון תורג'מן. חיפה צריכה לסגור את כל פרטי רכישת השחקן מול טוברוק ולאחר מכן צפויה להשאיל את השחקן. גם קרית שמונה בתמונה ומאוד מעוניינת בשחקן, אך בעקבות הצטרפותו של אוסי מאוולי מעדיף תורג'מן את האופציה של בית"ר ירושלים שתבטיח לו כמה שיותר דקות משחק. אגב, בבית"ר קיבלו מסרים כי ברגע האחרון תיתכן אפשרות ששלומי אזולאי יושאל ולא תורג'מן וגם במקרה כזה המאמן אלי כהן מאוד מעוניין בחלוץ וכבר פנה לפני כחודש למכבי חיפה בעניינו אך קיבל תשובה שלילית.

בית"ר ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק המסקרן ביום שני בערב בבלומפילד נגד הפועל תל אביב. שחקנים בקבוצה חשים חוסר ביטחון ואמרו: "אנחנו לא נראים טוב, חסר לנו ביטחון ונקווה שעד המשחק כולם יירגעו ונוכל לבוא כמו שאנחנו יודעים. יש גם הרבה סימני שאלה לגבי ההרכב והשבוע לא היה שבוע מוצלח של אימונים מבחינתנו". אגב, המאמן אלי כהן מתלבט בנוגע לעמדת הקשר האחורי שישחק לצד דריו פרננדס, כאשר היום נוסו בתפקיד מעבר לאופיר קריאף גם אלי דסה, שי חדד ושוב אבי ריקן שתורגל בימים האחרונים. קובי מויאל לא תורגל ונראה כי הפיצוץ בין השחקן למאמן נותן את אותותיו ובשלב זה השחקן לא בתכניות של המאמן. שחקנים בקבוצה גיחכו על העובדה שאף שחקן לא התאים היום לעמדה ואמרו: "מחר ינסו את אבירם זיאת כקשר אחורי".

בנוגע להתקפת הקבוצה נראה כי המאמן היום חוזר לתרגל את הרביעייה הקדמית הקבועה שכוללת את אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל וערן לוי. המאמן חושש לוותר על אבי ריקן בחלק הקדמי וככל הנראה לא ישבץ אותו בקישור האחורי. בהגנת בית"ר המאמן לא מתכנן שינויים והרביעייה הקבועה צפויה לפתוח. קרית שמונה צפויה להגיש לבית"ר הצעה בנוגע לאלי דסה בתחילת השבוע הבא כאשר כהן מסרב לשחרר את השחקן בשלב זה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully