וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גורדנה צפוי לפתוח מול בית"ר, תמוז בספסל

הקשר ישוב מהרחקה היישר להרכב ביום שני, החלוץ צפוי לקבל דקות אחרי הפציעה. בקבוצה לא אופטימים לגבי שמעון הרוש

הפועל תל אביב המשיכה היום (שבת) בהכנותיה לקראת המפגש הטעון מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום שני באצטדיון בלומפילד. בקבוצה האדומה מאוד מרוצים מכך שכל הכרטיסים למשחק נחטפו ומקווים כי אווירת הבחירות לא תלהיט עוד יותר את היחסים המתוחים אשר גם כך שוררים בין המועדונים על רקע פוליטי.

על פי האימון שנערך היום, המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב שפתח מול בני סכנין בניצחון 0:3 במחזור שעבר. אבוקסיס ימשיך לתת קרדיט לרכש החדש של הקבוצה ניר נחום, אך יסיטו לעמדת הקשר הימני במקומו של אלרואי כהן, שיירד לספסל.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר למרכז הקישור. גורדנה/ברני ארדוב

רועי גורדנה, אשר סיים לרצות את עונש הרחקתו לשלושה משחקים, ישוב למרכז השדה ויפתח לצידו של אריק דג'מבה דג'מבה. החלוץ טוטו תמוז, שמתאושש מפציעה וכבר ערך אימונים מלאים, לא נמצא כרגע בתמונת ההרכב למשחק מול קבוצתו לשעבר, אולם בהפועל מדגישים כי לחלוץ מוטיבציה גבוהה לקראת המשחק והוא צפוי לקבל דקות, גם אם אכן יעלה מהספסל.

המשמעות לספסולו של תמוז היא שבהפועל ימשיכו לתת את הקרדיט לצמד טל בן חיים, שנטש היום את האימון אך יהיה כשיר, ועומר דמארי. אבוקסיס ימשיך במערך נסוג, כפי שעשה מול סכנין.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המפגש הקודם עם בית"ר לא הסתיים טוב מבחינתו. תמוז/ברני ארדוב

מלבד זאת, בהפועל עדיין מנסים לצרף את שמעון הרוש לקבוצה ובשבוע הבא ינסו להגיע להסכם עם סכנין על סכום העברתו. נכון לעכשיו, בשתי הקבוצות לא אופטימים כי המהלך אכן ייצא לפועל. האדומים גם מקווים כי המשא ומתן מול ויאדוליד על שיחרורו של תמוז יישא פרי כבר כעת והקבוצה מספרד תהיה מכונה לשלם עבורו יותר מ-200 אלף יורו, על מנת שיעבור לשחק בשורותיה.

אם הפועל ו-ויאדוליד אכן יגיעו להסכם, החלוץ צפוי לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי, למרות שכל הגורמים המעורבים בעסקה מעריכים כי תמוז יישאר עד הקיץ אצל סגנית האלופה ורק אז יעבור, מבלי שהאדומים יקבלו תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully