וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אוסי מאוולי חתם בקבוצה

תהל אלון

18.1.2013 / 13:00

תפנית בפרשת החלוץ, לגביו האלופה לא הייתה משוכנעת כי הוא שחקן חופשי, איפשרה את החתמתו והוא ישלים את מכסת הזרים

one

סאגה מעט מוזרה סביב החלוץ הגנאי אוסי מאוולי הגיעה הבוקר (שישי) לסיומה והשחקן חתם במדי האלופה עירוני קרית שמונה לחצי עונה, באמצעות סוכנו שרון חלבי.

ביום שלישי סיכם מאוולי, הזכור מפרשת פרוספר אזגי והאיומים שהשמיע כלפיו וכלפי סוכנו, את כל תנאיו בקריה והוא צפוי היה לחתום, אלא שמיד לאחר מכן התברר כי לקבוצה יש בעיה, שכן לאחר שהשחקן שוחרר על ידי פיפ"א מהפועל אשקלון, קבעה התאחדות הכדורגל העולמית כי קבוצה מחוץ לגאנה שתחפוץ בשירותיו, תידרש לפצות את בעלי הכרטיס שלו, אשר שייך לאשקלון (55 אחוזים) ולקבוצת אנשי עסקים (45 אחוזים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחליף את לנצ'ה. מאוולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום רביעי פנו אנשי קרית שמונה לפיפ"א במטרה לבדוק את הסיטואציה שנוצרה, מתוך חשש שהם ייחשפו בפני תביעה גדולה אם יחתימו אותו במידה שהוא לא שחקן חופשי ואמש נראה היה כי הוא ימריא למולדתו ולא יצטרף לקבוצה, אולם היום כאמור, חלה תפנית והדברים התבהרו לטובת האלופה, שהחתימה אותו כמחליף ללאסלו לנצ'ה, אשר עזב את הקבוצה במהלך העונה.

מאוולי בן ה-23 שיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון וכבש 18 שערי ליגה במדי הקבוצה בלאומית. בפגרת הקיץ האחרונה הוא הוזכר גם כמועמד למ.ס. אשדוד והוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה, לצד דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ' ודרקו טאסבסקי כאשר גם דויד סולארי צפוי להיות מופשר בקרוב ולחזור לסגל אחרי שיחלים מפציעה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully