וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן תרגל הרכב התקפי, ריקן קשר אחורי

18.1.2013 / 11:52

מאמן בית"ר ירושלים שוקל שינויים לקראת הפועל ת"א. דסה יתופקד בקישור? שחקנים: "אנחנו יודעים רק לצאת קדימה"

one

כ-100 מאוהדי בית"ר ירושלים הגיעו היום (שישי) לבית וגן במטרה להמריץ את שחקני הקבוצה לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב ביום שני בבלומפילד. האוהדים זרקו רימוני עשן ושרו שירים נגד יוסי אבוקסיס וסלים טועמה. מספר דקות לפני סיום האימון האוהדים פרצו לאימון, הרימו את דריו פרננדס על הכתפיים, עודדו את ערן לוי וקובי מויאל והשחקנים כבר ניצלו זאת וירדו לחדר ההלבשה.

אלי כהן אמר לשחקנים במהלך האימון: "תתרכזו באימון, אם הקהל מפריע לכם יש לכם בעיה כי הרבה קבוצות רוצות שאוהדים יפריעו להן באימונים. תיקחו את הטירוף שלהם למקום של התלהבות, תהיו חמים כמוהם. אני רוצה לראות קצב, אתם עדיין לא בקצב שאנחנו רגילים להתאמן בו".

כהן עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיפתח ביום שני. ביומיים האחרונים תרגל המאמן הרכב בו אבי ריקן הוסט לקישור האחורי על חשבון אופיר קריאף ואלי דסה תופקד על חשבונו בקישור הימני. במצב כזה קובי מויאל וקריאף יפתחו על הספסל. המאמן עדיין מתלבט גם לגבי עמדת השחקן שישחק בצד שמאל של ההתקפה ותירגל בחלק מהאימונים את עומר נחמני במקומו של חן עזריאל, כשגם סטיבן כהן בא בחשבון.

באימונים כהן הורה לשחקנים לחכות להפועל תל אביב מאחור והם אמרו לו: "אנחנו בית"ר ירושלים, אנחנו לא יודעים לשחק מאחורה, רק לצאת קדימה ולשחק כדורגל".

לאור הביקוש הגדול, אתמול הוציא המועדון למכירה באתר הרשמי את חולצת המועדון הרשמית ובעשר השעות הראשונות נרכשו מעל 200 יחידות. בבית"ר היו מופתעים מקצב המכירה והעריכו כי ניצחון על הפועל תל אביב ביום שני יביא לכמות גדולה של הזמנות. במועדון אמרו שלא בטוח שישנן מספיק חולצות במלאי, אבל הוסיפו: "שינצחו את הפועל תל אביב, אנחנו נדאג להכל".

שחקן בית"ר ירושלים, אבי ריקן. ברני ארדוב
ישחק באגף או במרכז? ריקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully