וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ברוס ארינאס מונה למאמן אריזונה

18.1.2013 / 9:42

הקרדינלס, שסיימו במאזן 11:5, צירפו את מתאם ההתקפה של הקולטס, שהחליף בהצלחה רבה את צ'אק פגאנו בעונה שעברה

ביום ראשון הקרוב, החל מהשעה 22:00 - דיווח חי באתר ממשחקי הגמר בשתי החטיבות

לא פחות משבע קבוצות NFL פיטרו את מאמניהן ב"יום שני השחור", מיד בתום העונה הסדירה. לאט לאט הפאזל הורכב מחדש והלילה (בין חמישי לשישי) הוא גם הושלם, כאשר אריזונה, הקבוצה האחרונה שנותרה יתומה, מינתה את ברוס ארינאס למאמנה.

ארינאס בן ה-60, שעוזב את משרת מתאם ההתקפה באינדיאנפוליס, שימש למעשה לאורך רוב העונה החולפת כמאמן ראשי בקולטס, תוך שהוא מחליף את צ'אק פגאנו, שהיה עסוק במלחמה בלוקמיה. הוא הוביל את אינדי להצלחה גדולה ולמאזן 3:9, שלבסוף הספיק להעפלה לפלייאוף, מה שהפך אותו למבוקש מאוד. לארינאס טבעת אליפות מתקופתו כמתאם ההתקפה של פיטסבורג בין 2007 ל-2011.

ברוס ארינאס מאמן אריזונה קרדינלס. GettyImages
התמונה הושלמה. ארינאס/GettyImages

הקרדינלס, שנפרדו לאחר שש שנים מקן וויזנהאנט, בחנו מספר אפשרויות, כולל את זו של מייק מקוי, שהלך לאמן בסופו של דבר את סן דייגו. המועמד האחרון עם ארינאס במירוץ למשרת האימון במדבר היה מארק טרסטמן, אולם הוא נבחר לאמן את שיקגו, מה שפינה את הדרך.

אריזונה פתחה את העונה בצורה נהדרת, עם מאזן 0:4 וניצחון בפוקסבורו על ניו אינגלנד, אולם התרסקה בהמשך וסיימה במאזן 11:5, כולל תשעה הפסדים רצופים. לאריזונה היו לא מעט צרות העונה בעמדת הקוורטרבק, לאחר שקווין קוב היה חלש ואף נפצע. הקבוצה תבחר שביעית בדראפט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully