וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "הפסדנו בבית, חייבים להחזיר בחוץ"

18.1.2013 / 8:03

הסנטר הצהוב מוכן למפגש מול חימקי: "צריך להגיע מוכנים". בלאט ביקש: "תשאירו אותם מתחת ל-70 נק'". קיינר מדלי חוזר

הניצחון החשוב שהשיגה מכבי תל אביב בשבוע שעבר מול פנרבחצ'ה/אולקר, אומנם הוריד את מפלס הלחץ בקבוצה, אולם כעת רוצים הצהובים להמשיך את המומנטום במשחק חוץ לא פשוט, הערב (שישי, 18:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) ברוסיה, מול חימקי מוסקבה.

הקבוצה הרוסית ניצחה באולמה העונה בין היתר את ריאל מדריד, ברצלונה ופנאתינייקוס ובניסיון לשנות את מאזן האימים הזה, הציב דיוויד בלאט בפני השחקנים את ההגנה כאחד ממפתחות המשחק. "תשאירו את חימקי מתחת לשבעים נקודות", אמר המאמן.

מי שיעמוד לרשותו של בלאט במשחק הוא ניק קיינר מדלי, ששב להתאמן השבוע לאחר פציעה ממושכת.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המפתח הוא בהגנה. בלאט/ברני ארדוב

שון ג'יימס נשמע דרוך: "זה משחק מאוד גדול עבורנו. הפסדנו משחק אחד בבית, אז אנחנו חייבים להחזיר אחד בחוץ. חימקי קבוצה מוכשרת ואחת החזקות בבית. צריך להגיע מוכנים בראש".

על איומי השביתה שהשמיעו שחקני חימקי השבוע אמר ג'יימס: "אני לא חושב שזה צריך להשפיע עליהם, אולי להיפך, הם יגיעו לשחק חזק יותר. הבעיות הכספיות שלהם לא באמת קשורות למשחק".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב מול מייק באטיסט שחקן פנרבחצ'ה אולקר. ברני ארדוב
יודע שהדרך עוד ארוכה. ג'יימס/ברני ארדוב

הסנטר התייחס ליכולת הטובה שהוא מציג עד כה בטופ 16: "לא אכפת לי אם אני מצטיין או לא במשחקים, כל עוד אנחנו מנצחים. זו המטרה הרי. כל ניצחון הוא חשוב וזה מול אולקר בשבוע שעבר היה חשוב מאוד להמשך הדרך. אבל זה היה רק אחד וחייבים להמשיך להשיג ניצחונות".

ג'יימס אף התייחס ליכולת הטובה שהציג מורן רוט בשבוע שעבר: "מורן הוא שחקן כישרוני. הוא עלה לפרקט כשקראו לו, תרם והופיע בצורה מרשימה ברמות הגבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully