וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורב טרנר לקליבלנד, וויזנהאנט לסן דייגו

17.1.2013 / 21:59

שני המפוטרים שונמכו לדרגת מתאמי התקפה. גאס בראדלי, מתאם ההגנה של סיאטל, מונה למאמן ראשי בג'קסונוויל

ביום ראשון הקרוב, החל מהשעה 22:00 - דיווח חי באתר ממשחקי הגמר בשתי החטיבות

אין זה סוד שעולמו של מאמן ראשי ב-NFL אכזרי. אם פוטר, לעתים לא ישוב מיידית להיות מאמן ראשי (אלא אם הוא בקליבר של אנדי ריד) ויסתפק במשרות נמוכות יותר. קן וויזנהאנט ונורב טרנר הם שניים מהמאמנים הוותיקים שיעשו זאת, בתקווה לחזור לכס הנהג בעתיד.

נורב טרנר מאמן סן דייגו צ'ארג'רס. Eric Gay, AP
פעם למעלה, פעם למטה. טרנר/AP, Eric Gay

נורב טרנר, שהיה המאמן של סן דייגו, מצא את מקומו בקליבלנד, בה ישמש כמתאם התקפה. הוא אחד מששת בעלי המקצוע שנשכרו לאחר מינויו של רוב חודזינסקי. מי שיגיע לצ'ארג'רס הוא וויזנהאנט, שעזב את אריזונה וישמש בסן דייגו מתאם ההתקפה תחת מייק מקוי, שהיה מתאם ההתקפה של דנבר ומונה למאמן הצ'ארג'רס.

ג'קסונוויל התרשמה מביצועי ההגנה של סיאטל העונה ומינתה את המתאם גאס בראדלי למאמנה הראשי. הג'אגוארס מינו בשבוע שעבר גם GM חדש, דיוויד קולדוול. פילדלפיה הציגה את מאמנה החדש צ'יפ קלי, שאמר: "זה מאתגר. ההחלטה לא הייתה קלה, אבל אין הרבה הזדמנויות לאמן ב-NFL. זה משהו מיוחד".

ריאן ליף, בחירת הדראפט הגרועה ביותר, אולי, בהיסטוריה של ה-NFL, ממשיך להסתבך. ליף מבלה את זמנו בכלא בגין פשעים שונים, בהם פריצה לשני בתים כדי לקחת מרשמים למשככי כאבים. לאחרונה נשלח לטיפול בגמילה מסמים, אולם בעיות התנהגות החזירו אותו לבין כותלי בית הסוהר במונטנה. עצוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully