וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - קרית שמונה: שינויים אצל האלופה

חסארמה, גבאי ורוצ'ט צפויים להמתין על הספסל, איציק כהן, ליאור לוי וסלליך לפתוח. מנגד: סבע ואקסברד תורגלו, סוויסה לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל באר שבע מעולם לא ניצחה את עירוני קרית שמונה בליגת העל. חמישה משחקים נערכו בין הקבוצות, 3 מהם נגמרו בתיקו וב-2 האחרים קרית שמונה ניצחה.

* זיו אדלר שפט את הפועל באר שבע 7 פעמים: שלוש פעמים היא ניצחה, שלוש פעמים הפסידה ופעם אחת סיימה בתיקו.

* את האלופה שפט אדלר 5 פעמים ויש לה איתו שלושה ניצחונות, תיקו והפסד. בחוץ יש לה מאזן זהה לזה של באר שבע בבית עם אדלר: ניצחון ושני הפסדים.

* אלישע לוי אימן 13 פעמים נגד קרית שמונה, וניצח 6 משחקים. 4 משחקים הוא סיים בתיקו ועוד 3 הפסיד.

* לקרית שמונה יהיה זה משחק ראשון מול האקסים הטריים רביד גזל ובן והבה שביצעו את המעבר לבאר שבע לפני כשבוע.

הנתונים: אתר דריבליסט

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע (למטה) מול שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה, איבן גארידו, אבי יחיאל, עודד גביש. אדריאן הרבשטיין
באר שבע מעולם לא ניצחה את עירוני קרית שמונה בליגת העל/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

למרות החמישייה שספגה הקבוצה, אלישע לוי לא עורך כל שינוי בחלק ההגנתי שלו, אלא מטפל בבעיה באמצעות שינוי המערך. לאחר שעלה למשחק מול מכבי תל אביב עם שלושה קשרים בעלי אופי הגנתי, השבוע הוא תרגל שניים – רביד גזל ו-וויליאם סוארס. פטריק אוסיאקו יירד לספסל וימתין להזדמנות אחרת. מי שחוזרים לסגל ולהרכב הם אבירם ברוכיאן ודיא סבע. כפי שפורסם אתמול, בהפועל באר שבע טוענים כי הסיכום של עידו אקסברד בהפועל רמת גן, עדיין לא מצהיר על כוונה של המועדון לשחרר אותו. לאחר הדברים האלה, אקסברד תורגל בהרכב כחלוץ יחיד, בהרכב שכולל את סיראז' נאסר, דיא סבע ואבירם ברוכיאן. תומר סוויסה שסובל מפציעה בשרירי הבטן עשוי להזדקק לניתוח ולכן ההחלטה שלא לכלול אותו ב-11 אינה מקצועית.

בנושא אחר: הבוקר יזם המועדון פגישה בין אלישע לוי לאוהדים, זאת בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה. כזכור, השבוע הגיעו אוהדים בודדים בלבד לאימון ושטחו את טענותיהם בפני המאמן. יש לציין כי עוד לפני הפגישה עם אוהדי יציע 2, הגרעין הקשה של אוהדי הקבוצה, הגיעו כמה עשרות אוהדים לאימון הקבוצה וביקשו להיכנס לאימון. מי שספגו את עיקר הקללות היו שחקני הקבוצה, להם שרו השחקנים: "אין לכם כבוד", כפי שנעשה לאחר ההפסד למכבי תל אביב וגם באימון אליו הגיעו אוהדים בודדים באמצע השבוע.

בתוך כך, שחקנים בקבוצה העידו השבוע כי חלק משחקני ההגנה סובלים מחוסר ביטחון. "אתה יכול לראות באימון שיש שחקנים שמחזירים להם כדור והם מעיפים אותו למעלה", סיפר אחד מהם. "יש כאן רתיעה מלהפסיד משחק נוסף, אבל ניצחון יעשה את הפעולה ההפוכה ויוסיף ביטחון לקראת המשחק מול הפועל חיפה. אם אתה שואל אותי, ההכנה למשחק הקרוב היא בעיקר מנטלית".

השוער אוסטין אג'ידה חזר להתאמן בשורות נבחרת ניגריה, לאחר שהתברר כי הפציעה שלו אינה חמורה. עד שיחזור, גליל בן שנן ימשיך לפתוח בין הקורות. "אפשר להפסיד, אבל לא בצורה כזאת. ביישנו את המועדון. היינו חלשים בכל פרמטר. מכבי תל אביב הכניעה אותנו ללא תנאי", סיכם אלישע לוי את ההפסד האחרון בפני שחקניו באסיפה השבוע והוסיף: "צריך לדלג על המשחק הזה ולחשוב איך מנצחים את קרית שמונה".

עירוני קרית שמונה:

האלופה תשהה בשבת בבית מלון במרכז הארץ ומשם תצא מחר למשחק. אמש ערך המאמן ברק בכר אימון טקטי ובנוסף הראה לשחקנים וידאו עם ההחמצות שלהם מהמשחק האחרון. בכר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח. הבלם הוותיק סאלח חסארמה שנפצע באימון אמש לא ייכלל ב-11 הראשונים ומי שימלא את מקומו יהיה איציק כהן. בנוסף, אלעד גבאי ככל הנראה יפתח על הספסל וליאור לוי יאייש את עמדת המגן הימני, כאשר גם הקשר סנטיהו סלליך צפוי לשוב להרכב הראשון ולעומתו הקפטן אדריאן רוצ?ט ימשיך על הספסל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פוגש את הקסית. גזל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: סיראז' נאסר

לאף אחד בהפועל באר שבע, בטח גם לסיראז' נאסר עצמו, לא ברור למה הוא מקבל עדיפות על שחקנים אחרים. האם זה בגלל הדיבורים על אירופה? או אולי בגלל הפוטנציאל האדיר שיש לו ברגליים? אם כן, אולי כדאי להביט על המשחקים האחרונים בהם הוא קיבל קרדיט מהמאמן שלו ולנסות להבין למה הוא מתעצל לרדוף אחרי מגנים וממהר לאבד כדורים. מתי באמת נתחיל לדבר על הפריצה שלו?

עירוני קרית שמונה: איציק כהן

הבלם שככל הנראה יפתח במקומו של סאלח חסארמה הוותיק יצטרך לשוב ולהוכיח למה מקומו בהרכב הראשון. במשחקים האחרונים ההגנה של קרית שמונה יציבה וטובה וכהן אמור לדאוג שזה יישאר כך.

איציק כהן שחקן עירוני קרית שמונה כובש מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
במשחקים האחרונים הגנת האלופה יציבה. האם הוא ימשיך זאת? איציק כהן/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, רביד גזל, אבירם ברוכיאן, דיא סבע, סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, איציק כהן, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, סינטאיהו סלליך, אחמד עאבד, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully