וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-רמת השרון: לאלה חוזר להרכב

18.1.2013 / 12:19

החלוץ שיפתח במקום אבידור המוצהב ינסה להוכיח את עצמו. אבוקרט: "השתפרנו, אבל אנחנו אחרונים". בורחל בהרכב רמה"ש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה ועירוני רמת השרון נפגשו ארבע פעמים בליגה הראשונה – שלוש בעונה שעברה ועוד פעם אחת העונה. המאזן: תיקו, ניצחון להפועל חיפה ושניים לרמת השרון.

* שני משחקים נערכו בקרית אליעזר, שניהם בעונה שעברה. בראשון חיפה ניצחה 0:2, בשני נגמר 1:1.

* מנשה משיח שפט את הפועל חיפה 10 פעמים בליגה הראשונה. היא ניצחה שלושה משחקים איתו, הפסידה שלושה וסיימה עוד ארבעה בתיקו. כמארחת: שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* מנשה משיח שפט את רמת השרון ארבע פעמים, כולן בחוץ. המאזן: ניצחון, תיקו ו-2 הפסדים.

* לבני טבק יש 50 אחוזי הצלחה מול הפועל חיפה, אבל רק משני משחקים: העונה הוא ניצח 0:2, וב-1997/98 הוא הפסיד לה 5:4, כמאמן הפועל באר שבע.

הנתונים: אתר דריבליסט

בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
הפסיד להפועל חיפה 5:4 כאמן הפועל באר שבע. בני טבק/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה מקווים להמשיך במגמת השיפור מהמחזורים האחרונים ובצוות המקצועי הבהירו לשחקנים כי הם חייבים לנצח את המשחק מול רמת השרון כדי שלא להגיע למצב בו יפתח פער גדול מדי מהקו האדום. ניר קלינגר יחסר שניים משחקניו הבולטים, יוסי דורה ויובל אבידור המוצהבים. את מקומו של אבידור יתפוס מהראן לאלה בעוד שקלינגר מתלבט בין לירן כהן לבין עאהד עזאם כמחליפים של דורה.

טובארנו פינאס, שהגיע השבוע ממכבי נתניה, עשוי לפתוח אך קלינגר עדיין מתלבט וגם סטפן דנקוביץ' בתמונת ההרכב. מי שממשיך לככב במשחקים האחרונים הוא רן אבוקרט, ממנו מצפים להוביל את הקבוצה להישארות בליגה.

"זה משחק קריטי עבורנו", סבור אבוקרט, "זה משחק בית ואנחנו אלו שצריכים לשלוט וליזום. אנחנו במגמת השתפרות אבל לרגע לא שכחנו שאנחנו במקום האחרון. עשינו חיזוק טוב וצריך שיהיה לשחקנים האלה ערך מוסף". על הקהל אמר הקשר: "לא נעים לעלות ולשמוע קריאות נגד הקבוצה. הקהל הוא זה שמרים אותנו ואני מאמין שהוא יהיה לצדנו".

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון עברו שבוע לא פשוט בצל האירועים שהובילו להתפטרותו של המאמן מנחם קורצקי. גם השקט היחסי של הימים האחרונים לא נותן רוגע לשחקנים שאמרו: "זאת הייתה החלטה לא נכונה לתת למנחם ללכת. הוא היה האחראי המקצועי למה שהיה כאן. עם כל הכבוד לבני טבק, זה כמו להתחיל מחדש ואי אפשר לדעת איך זה יהיה, במיוחד אם ניכנס למשבר".

הזרים החדשים מרקו אנג'לקוביץ ואודו פורצ'ן יעמדו לרשותו של טבק, אך בשלב זה שניהם צפויים להתחיל את המשחק על הספסל. הזר השלישי שעבר בבקרת התקציבים, הוגו לופס, סובל ממתיחה בשריר ויחזור לאימונים רק ביום ראשון הקרוב. עמיר נוסבאום ייעדר עקב כרטיסים צהובים ודניאל בורחל צפוי לפתוח במקומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מגן מכבי נתניה טובארנו פינאס. קובי אליהו
עשוי לפתוח לראשונה במדי הפועל חיפה. פינאס/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: מהראן לאלה

החלוץ שהיה אמור להיות המוציא לפועל של האדומים העונה, מתקשה לשחזר את היכולת מימי הפועל תל אביב ולכולם ברור שמחר, כשהוא שוב יקבל הזדמנות, הוא יצטרך להוכיח את עצמו ולהראות שהוא לא שכח איך כובשים שערים.

עירוני רמת השרון: אדריאן פרננדס

ברמת השרון לא ראו משחק טוב של החלוץ הארגנטינאי כבר הרבה זמן ומקווים שמחר הוא "יתעורר". כשפרננדס טוב ומבקיע, בעיקר במשחקי החוץ, הקבוצה לא מפסידה.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
בחיפה מחכים שיתעורר. לאלה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ' (טובארנו פינאס), דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, דנילו ניקוליץ', גל אראל, רן אבוקרט, עאהד עזאם (לירן כהן), גיא צרפתי, ולדימיר גלושצ'ביץ', מהראן לאלה.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, דניאל בורחל, משה אבוטבול, עשהאל בן שבת, תום מנשרוב, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully