וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-מכבי נתניה: הבכורה המחודשת של מוגרבי?

בנין לא מתכנן שינויים לעומת ההרכב שניצח את אשדוד, הקשר שחזר מצרפת עשוי להתחיל על הספסל. פיניירו מתקרב לחתימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו ומכבי נתניה נפגשו 11 פעמים בליגה הראשונה. נתניה ניצחה 4 משחקים, עכו 3 ועוד 4 נגמרו בתיקו.

* כשעכו מארחת: 5 משחקים, שני ניצחונות לנתניה, שתי תוצאות תיקו ורק ניצחון אחד לעכו – במפגש הראשון אי פעם בין הקבוצות בליגה הראשונה – אוקטובר 1976.

* מחצית מהמשחקים של מכבי נתניה עם אסף קינן כשופט נגמרו בתיקו (12 מ-24). נתניה ניצחה 5 נוספים, ועוד 7 הפסידה. בחוץ: 6 מ-9 נגמרו בתיקו, נתניה ניצחה פעמיים ופעם אחת הפסידה.

* הפועל עכו משלימה סיבוב שלם בלי ניצחון, מאז המפגש הקודם מול מכבי נתניה. ב-12 המשחקים מאז המחזור ה-6 עכו לקחה רק 3 נקודות והפסידה 9 פעמים. הפרש השערים שלה: 21-7.

* טל בנין אימן 3 פעמים מול הפועל עכו, ומעולם לא ניצח: הוא השיג תיקו ושני הפסדים מולה.

הנתונים: אתר דריבליסט

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו (מימין) לצד דדי בן דיין. טל לוי
הפועל עכו משלימה סיבוב שלם בלי ניצחון/טל לוי

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

עכו ספרה בשבוע שעבר משחק מספר 12 ברציפות ללא ניצחון, ומקווה שדווקא מול נתניה, אותה הצליחה לנצח בסיבוב הראשון, היא תוכל לחזור למסלול הניצחונות במשחק הקריטי מול נתניה כדי לא למצוא את עצמה מידרדרת עוד יותר. השבוע הקבוצה עברה לא מעט שינויים לאור שחרורם של אימורו לוקמן ודייויד גומז, ועל רקע הגעתם של צמד הסרבים ברניסלב יובאנוביץ' ונמניה ארסנייביץ' שחתמו בקבוצה, אבל טרם עברו בבקרת התקציבים ולא יוכלו לשחק. השניים עדיין לא נמצאים בכושר משחק, אבל בקבוצה מקווים שהם יוכלו להשתלב במהרה בכדי לשדרג את הקבוצה. כמו כן, מתקיים משא ומתן מתקדם עם דומיניק וואסי.

שמעון הדרי שוב מתכנן הפתעות בהרכב, ויעלה במערך של 2-4-4 עם לא פחות משלושה קשרים אחוריים. תמיר כחלון ואוהד קדוסי, שאמור לחזור ל-11, יעלו בחלק הקדמי. שלושת הקשרים האחוריים שיפתחו הם מהראן אבו ריא, שגיב כהן ואמייה טגה, כאשר נבוישה מרינקוביץ' יעלה בעמדה קדמית יותר, ויהיה שחקן הזר היחיד בהרכב. פרט לכך, הדרי יקיים שינוי כפוי אחד שישלח את אדי גוטליב למרכז ההגנה על חשבונו של דימקאו פידליס, שטרם החלים מהפציעה מהמשחק בשבוע שעבר. גיא דיין, שהיה בתמונת ההרכב במהלך השבוע, יפתח בסופו של דבר על הספסל.

מכבי נתניה:

בצוות המקצועי של מכבי נתניה החליטו להחתים את הבלם ברונו פיינירו וכעת נותר לצדדים לסכם על מספר נושאים אחרונים לפני החתימה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורטוגלי בן ה-25 הגיע על מנת לחתום ורק יכולת קטסטרופלית הייתה מביאה למצב בו הוא אינו מצטרף לקבוצה. הבלם הרשים באימון ובנתניה קיבלו החלטה סופית להחתימו.

מי שממתים לראות מה יהיה מעמדו לאחר החתימה של הבלם הפורטוגלי הוא עידו לוי. בקבוצה אין כוונה לשחררו, אך גורמים בהנהלה העריכו כי לא מן הנמנע שלוי יבקש להשאילו עד סוף העונה כדי לשחק ולהיות מוזמן לסגל הנבחרת הצעירה ביורו הקרוב. בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שעידן שריקי וטובארנו פינאס מצאו קבוצות וכעת מחכים שליאוניד קרופניק ימצא גם כן קבוצה.

בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לא לזלזל בהפועל עכו ולהמשיך במומנטום החיובי. טל בנין צפוי להמשיך עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח בניצחון על מ.ס אשדוד בשבוע שעבר, כאשר פיראס מוגרבי, שתורגל כל השבוע, לא תורגל באימון המסכם ועשוי להתחיל את המשחק על הספסל.

בעניין אחר: בקבוצה סיכמו עם ראשי מכבי תל אביב על מחירי הכרטיסים לקראת משחק גביע המדינה בין הקבוצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טל בנין מאמן מכבי נתניה עם עלי חטיב. ברני ארדוב
המומנטום החיובי יישמר? בנין/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אוהד קדוסי

מלך השערים של עכו מתנדנד מדי שבוע בין ספסל להרכב, וכעת הוא מקבל הזדמנות נוספת להוכיח להדרי מדוע הוא צריך להיות מניה בטוחה. בלא מעט משחקים העונה קדוסי הציג יכולת לא מספיק טובה, וכעת מצפה לו מבחן מסקרן מול ההגנה הבינונית של נתניה, מולה הוא כבש בסיבוב הראשון.

מכבי נתניה: עמרי בן הרוש

בצל חתימתו הצפויה של ברונו פיניירו, בן הרוש חייב להוכיח שהוא הבלם שראוי לפתוח בהרכב לצד הפורטוגלי. נתניה של השנה כבר הוכיחה שאף אחד לא חסין ובמשחק קריטי במיוחד בן הרוש חייב להוכיח שהוא התחנה האחרונה.

שחקן הפועל עכו אוהד קדוסי. אדריאן הרבשטיין
צריך לשמור על יציבות. קדוסי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, אמייה טגה, שגיב כהן, מהראן אבו ריא, נבוישה מריניקוביץ', תמיר כחלון, אוהד קדוסי.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, עמרי בן הרוש, ירין חסן, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין (פיראס מוגרבי), עלי חטיב, יוסי שבחון, דרגאן צ'ראן, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully