וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "מקווה שההחלטה שניר ימשיך תוכיח את עצמה"

17.1.2013 / 12:46

הבעלים של הפועל חיפה התייחס למעמדו של המאמן. מכבי נתניה פנתה לחיפה כדי לצרף את עזאם, סיכויי העסקה נמוכים

one

יושב ראש מכבי נתניה גיל לב שוחח עם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, וביקש ממנו להעביר לשורות נתניה את עאהד עזאם. השיחה בין השניים נערכה אתמול (רביעי) בישיבת מנהלת הליגה, כשבנתניה הציעו לחיפה לקנות את עזאם ולהעביר אחוזים ממכירה עתידית שלו.

בחיפה נוטים שלא להיענות להצעה ונכון לעכשיו נראה שהסיכויים למהלך שכזה נמוכים. יצוין כי השחקן נמנה על סגל הנבחרת הצעירה וצפוי לשחק באליפות אירופה שתיערך הקיץ, נתון שגורם לראשי חיפה שלא להעביר את השחקן לפחות עד היורו הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחיפה בונים עליו לקראת אליפות אירופה לנבחרות צעירות. עאהד עזאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזאם עצמו אינו זוכה להיות חלק קבוע בהרכב של ניר קלינגר העונה, אך ראשי חיפה מאמינים שהצוות המקצועי ישלב יותר את המגן-קשר בתקופה הקרובה ועל כן אין כוונה לשחרר אותו. גורם בחיפה אישר את הידיעה, ואמר: "נכון שנתניה פנתה, אבל הסיכויים הם נמוכים ביותר שמהלך כזה יקרה. גם הקהל לא יקבל את זה בהבנה".

טובראנו פינאס שחתם אתמול על חוזה עד לסוף העונה ערך את אימון הבכורה שלו היום בקבוצה, כאשר הקשר הרמוני איקנדה נבחן ובצוות המקצועי מתלבטים האם לשחרר את אחד מהזרים, כנראה סטפן דנקוביץ', כדי לאפשר לאיקנדה לחתום או שמא לוותר עליו לגמרי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"התחזקנו בשחקנים ואני מקווה שנמשיך להתחזק". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

כץ דיבר באימון הבוקר על מצב הקבוצה, ואמר: "התחזקנו בשחקנים ואני מקווה שנמשיך להתחזק. אני מקווה שהתוצאות הטובות ימשיכו ויהיו טובות יותר כדי שנצא מהמצב הזה. גם אחרי המשחק מול רמת השרון החיים יימשכו בכל מקרה, אבל זה משחק חשוב מאוד עבורנו. כדורגל זה הרבה רגש אבל החלטות צריך לקבל במחשבה קרה. החלטתי להישאר עם ניר ואני מקווה שנוכיח שזה היה נכון". על אייל טרטצקי אמר הבעלים: "הוא מצוין כמגן ומצוין כעוזר מאמן. הוא יחליט לגבי עתידו לפי איך שהוא יכול לתרום הכי הרבה למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully