וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן בדרך לשפילד וונסדיי

17.1.2013 / 12:19

החלוץ שביקש לעזוב את גנט בגלל אכזבה ממעמדו מנהל משא ומתן מתקדם עם הקבוצה מתחתית ליגת המשנה באנגליה

קובי אליהו

שלומי ארבייטמן קרוב למעבר לשפילד וונסדיי מתחתית ליגת המשנה באנגליה. סוכנו דודו דהאן אישר באמצעות הטוויטר כי המגעים בין גנט לקבוצה האנגלית כבר החלו במטרה להגיע לסיכום. כזכור, החלוץ הישראלי בן ה-27 ביקש לפני מספר שבועות רשמית לעזוב את גנט לאחר שלא היה מרוצה ממעמדו המקצועי. בשל כך, ארבייטמן לא נכלל בסגל גנט במשחקים האחרונים, לא יצא איתה למחנה האימון בספרד והתאמן עם קבוצת המילואים.

למרות ששמו של ארבייטמן הוזכר כמועמד לחזור לישראל, החלוץ עצמו הבהיר בראיון לוואלה! ספורט לאחרונה כי המטרה היא להמשיך באירופה: "אני מקווה שאמצא קבוצה, זה מה שחסר, שיחזור לי החיוך אל השפתיים. חסרה לי שמחת החיים, הכדורגל, חסר לי להתכונן למשחק כל שבת", אמר.

"עברתי הרבה, אני כבר לא ילד. שחקנים אחרים היו כנראה מתקפלים ועושים צעד אחורה, אבל אני לא מוותר ולא אוותר על החלום. השאיפה שלי והחלום שלי להמשיך באירופה. יש לי עוד מה לתת. בכדורגל שחקן יכול לתת שלושה-ארבעה חודשים טובים ופתאום כולם רודפים אחריך ואתה גם חוזר לנבחרת. אם אני אמצא קבוצה שטוב לי בה ואתן את הגולים שלי, אני בטוח שהמועדון הבא יהיה יותר גדול".

שלומי ארבייטמן. Geert Vanden Wijngaert, AP
נוחת באנגליה? ארבייטמן/AP, Geert Vanden Wijngaert

ארבייטמן, 27, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, עזב אותה לטובת קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, שגם הייתה הקבוצה הבוגרת הראשונה שבה שיחק במהלך 2003. לאחר מכן הוא עבר להפועל פתח תקוה, אבל בהמשך הוא חתם במכבי חיפה. וגם עבר לתקופת השאלה בהפועל תל אביב. ב-2008/9 הוא חזר לירוקים וזכה עימם באליפות, כשבליגה הוא סיים כמלך השערים עם 28 שערים.

במהלך קיץ 2010 עבר החלוץ לשחק בגנט הבלגית ובעונתו הראשונה כבש 10 שערים בכל המסגרות. לאחר מכן, הושאל לווסטרלו, אך החמיץ חצי עונה בגלל פציעה ובקיץ האחרון חזר לגנט, אך שוב לא מצא את מקומו בקבוצה. העונה ארבייטמן רשם עשר הופעות ליגה, אבל הוא פתח רק בשלושה משחקים וכבש שני שערים. בסך הכל יש לו 17 שערים ב-67 הופעות בכל המסגרות בבלגיה וכעת הוא עשוי לעבור לתחנה השלישית בקריירה האירופית שלו.

שפילד וונסדיי היא מקבוצות הפאר בכדורגל האנגלי כשזכתה בארבע אליפויות באנגליה, כשהאחרונה ב-1930, ושלושה גביעים, כשהאחרון ב-1935. כמו כן זכתה הקבוצה בגביע הליגה בשנת 1991, וירדה לאחרונה מהפריימרליג בשנת 2000. את הקבוצה מאמן דייב ג'ונס, והיא עלתה בסיום העונה שעברה מהליגה הראשונה לצ'מפיונשיפ מהמקום השני. העונה היא מדורגת במקום ה-21 בצ'מפיונשיפ, מקום אחד מעל הקו האדום, עם 28 נקודות מ-27 משחקים. החלוצים הבולטים של וונסדיי הם ממאדי סידיבה, לוזאנו רודרי, כריס מגוויר, גארי מדין וכריס אוגריידי. בעבר שיחק בקבוצה בן שהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully