וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ארסנייביץ' ויובאנוביץ' חתמו בקבוצה

17.1.2013 / 11:14

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר והחלוץ הסרבים מגיעים על חשבונם של גומז ולוקמן ששוחררו. דיין צפוי לפתוח נגד נתניה

one

הפועל עכו החתימה היום (חמישי) את שני הזרים החדשים מסרביה, שעל הגעתם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מדובר בקשר האחורי ברניסלב יובאנוביץ' והחלוץ נמניה ארסנייביץ', שנחתו אתמול, עברו בדיקות רפואיות והצטרפו באמצעות סוכנת השחקנים ויקי וקנין.

יובאנוביץ' (27, 1.90 מ'), ששיחק העונה בקבוצת ראד בלגרד, שיחק בעבר גם בפרטיזן בלגרד, ערך הופעה אחת בנבחרת סרביה הבוגרת ומסוגל לתפקד גם כבלם. השחקן היה מועמד בתחילת העונה להפועל באר שבע. ארסנייביץ' (26, 1.73 מ') שיחק העונה בקבוצת אסטרס טריפוליס המדורגת במקום השלישי בליגה היוונית ונמנה בעבר על סגל נבחרת הנוער של סרביה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חיזוק משמעותי. יובאנוביץ' וארסנייביץ' עם הסוכנת ויקי וקנין/מערכת וואלה, צילום מסך

השניים מגיעים על חשבונם של לאונרדו פאסוס שכבר שוחרר לפני מספר שבועות ואימורו לוקמן שעזב אף הוא את המועדון אחרי שגילה יכולת מאכזבת במשחקיו. בשלב הזה עדיין לא ברור האם עסקת צירופו של דומיניק וואסי תצא אל הפועל כעסקת חליפין עם הפועל פתח תקוה תמורת דייויד גומז.

בעכו מתכוננים במרץ למשחק החשוב ביום שבת נגד מכבי נתניה, כאשר הקבוצה ערכה השבוע שני אימונים ביום. גם שמעון הדרי יודע שהמשחק הקרוב הוא מבחן משמעותי עבורו, כשהפסד עשוי לגרום לו להרים ידיים ולעזוב. מי שכנראה יפתח במרכז ההגנה הוא אדי גוטליב שיבוא על חשבונו של דימקאו פידליס. כמו כן, גיא דיין צפוי להחליף את יובל שבתאי בתפקיד הקשר האחורי. פרט לכך, הדרי אמור להמשיך עם אותו הרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully