וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה לסנטיני. הבעיה: העלויות

17.1.2013 / 12:05

אלישע לוי ממשיך לבדוק אופציות. הפועל ר"ג ממתינה לאקסברד, במועדון טוענים: לא בטוח שישוחרר. סוויסה ואוסיאקו לספסל?

one

הפועל באר שבע פנתה ביממה האחרונה לחלוצה של זאדאר הקרואטית, איבן סנטיני. סנטיני, החלוץ הקרואטי בן ה-23 שיחק כמושאל בפרייבורג בעונה החולפת וכעת הוא חוזר לקבוצה הקרואטית, שדורשת עליו דמי העברה. בפרייבורג הוא הספיק לשחק עשר פעמים, אך לא מצא את הרשת. בזאדאר הוא כבש 25 שערים ב-64 משחקים.

הפנייה לסנטיני מעלה כנראה את הרף מבחינת העלות הכלכלית שבאר שבע מוכנה להשקיע בחלוץ זר. סנטיני, שהוצע לבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, דרש כ-20 אלף יורו לחודש. יחד עם זאת, מכיוון שאנחנו נמצאים בחלק השני של העונה, האופציה הזאת קיימת. "הסיכויים לא גבוהים, אבל אנחנו בודקים את כל האופציות", אמרו הבוקר בקבוצה.

שחקן פרייבורג, איבן סנטיני. Stuart Franklin, GettyImages
"הסיכויים לא גבוהים, אבל אנחנו בודקים את כל האופציות". סנטיני/GettyImages, Stuart Franklin

הקבוצה לא התאמנה אתמול (רביעי), והיום תחדש את ההכנות לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה. החלוץ הבוסני סשה קאיקוט ששוחרר ממתין להתפתחויות, אך יצורף רק אם באר שבע לא תמצא חלוץ אחר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ עידו אקסברד סיכם בהפועל רמת גן, אלא שכעת טוענים במועדון כי לא בטוח שישוחרר. "אחרי שנחתים חלוץ נחליט אם לשחרר אותו. שום דבר לא בטוח", הבהירו.

באימון אחר הצהריים אקסברד תורגל בהרכב הראשון של הקבוצה. אלישע לוי לא ערך שינויים בהגנה, אבל בחוליית הקישור האו תרגל את רביד גזל וויליאם סוארס כקשרים אחוריים (פטריק אוסיאקו שיחק בהרכב השני) ואת דיא סבע, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר ועידו אקסברד בחלק הקדמי. תומר סויסה לא תורגל מאחר והוא סובל מכאבים עזים בבטנו וייתכן שיעבור ניתוח בהמשך. מאוחר יותר החליף לוי בין נאסר וסבע לבין דובב גבאי ואוסיאקו. החלוץ ארז יוסף שהגיע מאסי גלבוע ממשיך להיבחן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אחרי שנחתים חלוץ נחליט אם לשחרר אותו. שום דבר לא בטוח". עידו אקסברד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully