וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה תמיר לוזון שאמר לשופט: "אני הבן של, אטפל בך"

16.1.2013 / 19:07

שופט כדורגל טען כי בנו של יו"ר ההתאחדות ומאמן נערים ג' במכבי פ"ת איים עליו. בית הדין הרחיק את מנהל הקבוצה

תמיר לוזון, בנו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ומאמן קבוצת נערים ג' במכבי פתח תקוה, זוכה הערב (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לאחר שעמד לדין בעבירות של איום והעלבת שופט. האירוע התרחש במשחק בשבת בין הפועל חדרה למכבי פתח תקוה. על פי דוח השיפוט של השופט רונן אבדילוב, במהלך תוספת הזמן הוא שרק לפנדל לטובת חדרה. על פי הדוח, המאמן התפרץ למגרש והגיע עד לרחבת ה-16 לפני שהוצא החוצה על ידי מנהל הקבוצה.

אבי לוזון, עמוס לוזון, גיא לוזון, שינו זוארץ. איתי חסיד
מקרה חמור. הלוזונים/איתי חסיד

אבדילוב המשיך לתאר את שאירע אחרי שחדרה כבשה והמשחק הגיע לסיומו: "בא אליי שחקנה של פתח תקוה ואמר את דברו אליי: 'אתה בן זונה הרסת אותנו' והמשיך בכל מיני מילים יפות לעברי כשאני לא מתייחס אליו ופשוט אומר לו שהוא מורחק ובהצלחה. מאמן של מכבי פתח תקןוה ניגש אליי מיד בשריקת הסיום עם כל מיני איומים למיניהם: 'מה השם שלך? אל תדאג אני אטפל בך, אני הבן של לוזון ושאל על מה האדומים ועל מה העונשין? אמרתי לו שיגיע לחדר ואסביר לו בדיוק על מה כל דבר ולא בחוץ בבלאגן. הגיע אליי גם מנהל הקבוצה של פתח תקוה עופר אילן ואמר: "אתה בושה וחרפה, אל תדאג אתה לא תמשיך באיגוד אני אדאג לזה, אני לא מעולם הכדורגל אבל אני אטפל בך".

בהערות בדוח השיפוט הוסיף אבדילוב: "מה אני אמור לדאוג לחיי אחרי המשפט הזה? אני אמור לפחד שלא אתקדם עוד ליגה, מליגה א' ללאומית? יפרישו אותי מהאיגוד בגלל שתמיר הוא הבן של לוזון? אוקיי אז שתמיר יחליט מה לעשות לגבי העתיד שלי. פשוט בושה איך שמפסידים אז לא מכבדים וזורקים את כל הפצצות על השופטים ואין שום מנוח ולא מפסיקים להאשים זה פשוט ביזיון. מבקש מכם לטפל בעניין. תודה ושבוע טוב".

הערב כאמור נערך הדיון ולמרבה ההפתעה המאמן לוזון יצא זכאי בשני הסעיפים. לעומתו, שחקן קבוצתו הורחק משלושה משחקים ואילו מנהל הקבוצה עופר אילן הורחק משני משחקים ונקנס ב-500 שקל. ראוי להדגיש כי בית הדין לא נוטה לערער בדרך כלל על דוחות השיפוט ומקבל את שכתוב בהם פשוטו כמשמעו.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. מגד גוזני
לא יודעים מי זה הבן שלו? לוזון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully