וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 59:73 את בשיקטאש

הקטלאנים הסתדרו ללא נבארו והשיגו ניצחון שלישי בטופ 16. ריאל מדריד ניצחה במלאגה 72:64. צסק"א הביסה 87:70 את ז'לגיריס

אימג'בנק GettyImages

המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 ביורוליג יצא לדרך כבר ביום רביעי עם ניצחונה של פנאתינייקוס בחוץ על אלבה ברלין. הערב (חמישי) נערכו ארבעה משחקים נוספים. בבית של מכבי תל אביב, בית ו', יצאה ברצלונה לטורקיה, למשחק חוץ מול בשיקטאש והביסה אותה 59:73, למרות ששיחקה ללא הכוכב הגדול שלה, חואן קרלוס נבארו. בבית המקביל, צסק"א מוסקבה לא התקשתה בליטא והביסה את ז'לגיריס קובנה 70:87. ריאל מדריד גברה בדרבי ספרדי על מלאגה 64:72. במשחק מוקדם שהסתיים ניצחה אנדולו אפס בחוץ את באמברג 76:94 ועלתה למאזן של 1:3.

ג'ו אינגלש, שחקן ברצלונה. GettyImages
טייל מול בשיקטאש. ג'ו אינגלש/GettyImages

בית ו'

בשיקטאש - ברצלונה 73:59

אחרי שחטפה בראש מאסטודיאנס בליגה במחזור האחרון, בארסה הגיעה לטורקיה שוב בלי חואן קרלוס נבארו הכוכב הגדול שלה, אך לשמחתה היא שיחקה מול יריבה חלשה שהפסידה לה ב-30 הפרש בסיבוב המוקדם בטורקיה. הפעם הצליחו הטורקים למתוח את ברצלונה במשך שלושה רבעים אך ריצת 0:9 בתחילת הרבע הרביעי סגרה את הסיפור של הטורקים במשחק הזה.

בהעדרו של נבארו, ברצלונה הציגה את ההגנה הנהדרת שלה ואנטה טומיץ' הוביל אותה עם 15 נקודות בלבד. ארזם לורבק הוסיף 11. פיט מייקל ושאראס מיודענו הוסיפו תשע נקודות כל אחד. קרטיס ג'רלס הוליך את קלעי הטורקים עם 17 נקודות. גספר וידמאר הוסיף 14 ודמיר מארקוטה תרם 13 למפסידים. הטורקים נפלו למאזן של 4:0 ואיבדו כל סיכוי להעפיל להצלבה. ברצלונה, למרות כל הצרות עלתה למאזן חיובי של 1:3 והיא חזק בעניינים, בניגוד למצבה העגום בליגה הספרדית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרחיו יול, שחקן ריאל מדריד מול לוקה זוריץ', שחקן מלאגה. GettyImages
הוביל את קבוצתו לקאמבק גדול. סרחיו יול, משמאל/GettyImages

בית ה'

באמברג - אנדולו אפס 94:76

עם מאזן שלילי ונקי מניצחונות, אלופת גרמניה אירחה את הקבוצה של ג'ורדן פארמר בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונת הסיכויים לקראת ההמשך. הגרמנים פתחו בטירוף וקלעו 27 נקודות ברבע הראשון, אך אחרי שלושה רבעים של משחק צמוד, אנדולו פתחה את הרבע הרביעי עם ריצת 0:7 שהריצה אותה ליתרון של 13 הפרש, ממנו הגרמנים לא הצליחו לחזור ונחלו הפסד רביעי בשלב הטופ 16.

הטורקים חיסלו את הגרמנים עם מטווח שלשות כאשר סשה וויאצ'יץ', ג'ורדן פארמר וקרים טונצ'רי קולעים שלוש שלשות כל אחד. וויאצ'יץ' הקרואטי הוליך את קלעי קבוצתו עם 17 נקודות. ג'ורדן פארמר, אקס מכבי היה נהדר עם 15 נקודות ושישה אסיסטים. דושקו סבאנוביץ' הוסיף 15 למנצחים. בצד השני, בוסטיאן נכבאר, סגן מלך הסלים של היורוליג, היה כרגיל השחקן המצטיין של הגרמנים וקלע 19 נקודות שלא הועילו לבאמברג, שנפלה למאזן של 4:0 ואיבדה סיכוי ממשי להעפיל להצלבה. הטורקים עם מאזן של 1:3 חזק בעניינים, בניגוד ליתר הקבוצות הטורקיות במפעל.


מלאגה - ריאל מדריד 72:64

ניצחון חשוב מאוד לבלאנקוס, שכהרגלם לא נלחצו מפיגור גדול וביצעו קאמבק מרשים מול יריבתם לליגה הספרדית. אחרי שניצחו במחזור הקודם את ז'לגיריס קובנה בזכות סל עם הבאזר, הספרדים נקלעו לפיגור דו ספרתי, אך ריצת 0:10 בפתיחת הרבע הרביעי הוליכה אותם לניצחון נוסף ושמירה על המאזן המושלם בשלב הטופ 16.

רודי פרננדס הוליך את המנצחים עם 15 נקודות. סרחיו רודריגס, שקלע את סל הניצחון במחזור הקודם מול זלגיריס קובנה, הוסיף 14. סרחיו יול ניהל את המשחק ותרם שמונה נקודות וחמישה אסיסטים. קרונוסלאב סימון הקרואטי הוליך את מלאגה עם 16 נקודות וארבע שלשות, אך הגנה קטסטרופלית של האנדלוסים ברבע הרביעי, לא הותירה להם שום סיכוי מול ריאל.

ג'ורדן פארמר, שחקן אנדולו אפס. GettyImages
באמברג לא הצליחה לעצור אותו. פארמר/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 87:70

ניצחון גדול לרוסים, שהאריכו את רצף הניצחונות הרצופים שלהם לתשעה. ז'לגיריס קובנה, שנהנית עד כה מעונה נהדרת ביורוליג, לא מצאה תשובה למילוש תאודוסיץ', הרכז הסרבי המצוין שלה שהוליך אותה עם 24 נקודות וחמישה אסיסטים.

הרוסים ביצעו את הבריחה שלהם ברבע השלישי, בו הם קלעו 27 נקודות ופתחו פער דו ספרתי ממנו הליטאים לא הצליחו לחזור. ויקטור חריאפה סייע לתאודוסיץ' עם 15 נקודות משלו, מתוכן שלוש שלשות ברגעי ההכרעה. ולאדימיר מיקוב הוסיף 17. סוני ווימס התרגש מול האקסית שלו וקלע שתי נקודות בלבד עבור הרוסים. קובנה יכולה לראות את עצמה מאוד מאוכזבת, בעיקר בשל העובדה ששני ההפסדים הקודמים שלה היו על חודה של נקודה וכעת היא עם מאזן שלילי של שלושה הפסדים וניצחון בודד.

מילוש תאודוסיץ', שחקן צסק"א מוסקבה מול איברהים ג'אבר, שחקן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
חיסל את ז'לגיריס עם 24 נקודות. תאודוסיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully