וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המשחק מול חימקי מוסקבה ייפתח ב-18:15

17.1.2013 / 17:27

מזג האוויר המושלג במוסקבה תקע את שתי הקבוצות בפקקים ודחה את המשחק ב-15 דקות (שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!)

לאחר שהשיגה את הניצחון החשוב בשבוע שעבר על פנרבחצ'ה/אולקר, מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום הניצחונות כשתתארח הערב (שישי, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!) למשחק חוץ לא פשוט מול חימקי מוסקבה. המשחק שאמור היה לצאת לדרך בשעה 18:00 נדחה לשעה 18:15 על ידי היורוליג, וזאת משום ששתי הקבוצות נתקעו בפקקים בשל מזג האוויר המושלג במוסקבה. רק בשעה בשעה 17:45 הגיעה חימקי לאולם, ובעקבותיה גם מכבי תל אביב.

"ערב כזה אני לא זוכר", אמר יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, וסיפר: "שתי הקבוצות יצאו יחד מהמלון בשעה 15:20, ניידת משטרה ליוותה את שני האוטובוסים. כלום לא עזר. עמדנו שעתיים ו-17 דקות בערך בפקק".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכיר היטב את היריבה. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"אנחנו יוצאים למוסקבה למשחק נגד קבוצה טובה וחזקה מאוד. חימקי הפכה בשנים האחרונות לכח מאוד דומיננטי באירופה, יש להם הרבה כישרון ואמביציה והתוצאות בהתאם", כך אמר דיוויד בלאט לקראת המשחק הקשה שמצפה לקבוצתו.

בלאט התייחס גם למאזן הביתי של חימקי והזהיר: "הם לא הפסידו השנה אף משחק בבית וניצחו קבוצות גדולות כמו ברצלונה, ריאל מדריד, פנאתינייקוס וצסק"א. זהו אתגר אמיתי עבורנו אבל אנחנו מוכנים לקראתו. נשחק כמו תמיד כדי לנצח".

מי שנכנס לעניינים בתקופה האחרונה הוא מורן רוט, הרכז הישראלי שייאלץ להסתדר במשחק הזה עם זוראן פלאניניץ', אחד הגארדים הטובים באירופה: "אנחנו מתכוננים למשחק באופן רציני ביותר. חימקי קבוצה מדהימה, פגשנו אותם בתחילת העונה, והם גם עדיין לא הפסידו בבית העונה. יש לנו אתגר גדול ואנחנו צריכים לקחת ניצחון חוץ כדי לכפר על ההפסד בבית לקאחה לבוראל. מתחילת העונה אנחנו מציגים הגנה מצוינת, ומשאירים קבוצות בערך על 70 נקודות שזו המטרה שלנו. אם נצליח לעשות את זה בחימקי, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח".

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. מגד גוזני
"משחק מול חימקי הוא אחד המשחקים הכי קשים שיש". ליאור אליהו/מגד גוזני

"זה אחד המשחקים הקשים שיש. הם ניצחו לפני שבועיים את ברצלונה בהפרש גדול שם", כך אמר ליאור אליהו לוואלה! ספורט. "מדובר במשחק קשה, מול קבוצה כישרונית אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לבוא ולנצח"

אליהו סבור כי איומי השביתה של שחקני חימקי השבוע ישפיעו על היריבה: "אני מעריך שיש השפעה לדברים האלו. מחר נדע אם זה השפיע עליהם לטובה או לרעה. כמובן מקווה שזה ישפיע עליהם לרעה. בכל אופן, זה לא ישנה את רמת המוכנות שלנו ואיך שאנו מתכוננים למשחק ביום שישי".

הקפטן הצהוב התייחס לניצחונות האחרונים שהשיגה מכבי תל אביב: "הניצחון בשבוע שעבר והניצחונות האחרונים היו חשובים עבורנו. ידענו לשים את הכל מאחורינו ולנצח מול הטורקים. מורן רוט הוא שחקן שמשחק אמנם שנה ראשונה ביורוליג, אבל הוא שחקן מוכח ששיחק לא מעט ואני מקווה בשבילו שיהיו לו עוד הרבה משחקים כאלו"

רימאס קורתינאיטיס, מאמן חימקי מוסקבה. GettyImages
"מכבי קבוצה חכמה ומגוונת". רימאס קורתינאיטיס/GettyImages

למרות המאזן הביתי המדהים שלהם והעונה הנהדרת שהם חווים, בקבוצה הרוסית לא מזלזלים במכבי תל אביב. הקבוצה הרוסית ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הצהובים. רימאס קורתינאיטיס, מאמן חימקי מוסקבה פירגן לצהובים ואמר: "מכבי תל אביב היא קבוצה מעניינת ומאוד מגוונת. דיוויד בלאט הוא מאמן חכם מאוד. הוא יודע לשחק כיצד להגיב לאירועים במשחק. הסיגנון שלו הוא לשחק על התקפות מעבר ומשתמש הרבה בפיק אנד רול"

קראסימיר לונצ'אר, הסנטר הקרואטי של הרוסים אמר: "מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד עם מאמן מאוד מנוסה. קבוצות של בלאט הן קבוצות ששומרות טוב ועושות לחץ, כך שלקבוצות שמשחקות נגדה מאוד קשה להתמודד עם זה".

לונצ'אר התייחס למפתחות של קבוצתו לקראת המפגש מול הצהובים: "אם אנחנו רוצים לנצח את מכבי אנחנו חייבים לשחק בצורה אינטיליגנטית, להיות רגועים ולא להיכנס ללחץ. אני מאמין שיהיה מאבק טוב בין שתי קבוצות חזקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully