וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יפ קלי יאמן את האיגלס, מארק טרסטמן את שיקגו

16.1.2013 / 19:30

המאמן שמגיע מאורגון יחליף בעיר האחווה את אנדי ריד. הברס יוצאים לדרך חדשה עם טרסטמן, שזכה בשתי אליפויות ב-CFL

ביום ראשון הקרוב, החל מהשעה 22:00 - דיווח חי באתר ממשחקי הגמר בשתי החטיבות

קבוצות ה-NFL, לפחות אלו מהן שכבר סיימו את העונה, ממשיכות להתכונן לקראת 2013. לאחר גל הפיטורים ששטף את הליגה עם תום העונה הסדירה, החלו הקבוצות למלא את החוסרים.

אמש (שלישי) מונה מייק מקוי, מתאם ההתקפה של דנבר, למאמנה החדש של סן דייגו והיום גם שיקגו התהדרה במאמן חדש. על פי הדיווחים, הברס, שנפרדו מלאבי סמית' תשע עונות, החליטו להחתים במקומו את מארק טרסטמן בן ה-57, שאימן בהצלחה מרובה בחמש העונות האחרונות את מונטריאול אלואטס מליגת הפוטבול הקנדית וזכה עימה בשתי אליפויות רצופות ב-2009 ו-2010.

מארק טרסטמן מאמן שיקגו ברס. Marc Piscotty, GettyImages
ג'יי קאטלר כבר מרוצה. טרסטמן/GettyImages, Marc Piscotty

טרסטמן, שהיה מועמד לאמן גם את קליבלנד, יהפוך למאמנה ה-14 של שיקגו, שכאמור נפרדה מסמית' לאחר שכשלה בפעם השנייה ברציפות להעפיל לפלייאוף. הברס סיימו את העונה החולפת במאזן נאה של 6:10, אולם קריסה בחלקה השני של העונה הותירה אותם מאחור במאבק מול גרין ביי ומינסוטה.

לטרסטמן עבר ארוך ב-NFL והוא עבד בין ביתר בצוותי האימון במינסוטה, טמפה ביי, קליבלנד, סן פרנסיסקו, דטרויט, אריזונה, אוקלנד ומיאמי לאורך כ-20 שנה, עד 2004. בימיו כמאמן אוניברסיטת מיאמי בראשית שנות ה-80 הוא הדריך את ברני קוסאר ולאחר מכן עבד גם עם סטיב יאנג, ריץ' גאנון ואף ייעץ לטים טיבו. הוא נחשב לגורו לקוורטרבקים, מה שבוודאי ישמח את ג'יי קאטלר, הקוורטרבק של הדובים.

צ'יפ קלי מאמן אורגון דאקס. GettyImages
ברוכים הבאים ל-NFL. קלי/GettyImages

גם פילדלפיה, שנפרדה לאחר 14 עונות מאנדי ריד, התהדרה היום במאמן חדש. מי שידריך את האיגלס החל מהעונה הבאה יהיה צ'יפ קלי, שאימן בהצלחה את אורגון דאקס בארבע השנים האחרונות.

גם קלי היה אחד המרואיינים בקליבלנד והגעתו סוגרת את הסאגה הענקית שהתרחשה בעיר האחווה מאז פיטוריו של ריד וכללה לא מעט ראיונות עם מאמנים אפשריים, שסירבו לבסוף להגיע לקבוצה.

בתקופתו באורגון זכה קלי ברוז בול בשנה שעברה ובפיאסטה בול העונה וסיים עם מאז כולל של 7:46. הוא הפסיד בגמר המכללות לאובורן של קאם ניוטון בינואר 2011.

קלי שוחח עם האיגלס בתחילת החיפוש שלהם אחר מאמן, אך תחילה בחר להישאר במכללה ורק כעת שינה את דעתו. קלי בן ה-49 מעולם לא עבד ב-NFL עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully