וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע הסכום לרכישת אלון תורג'מן: 2.3 מיליון שקל

16.1.2013 / 10:20

1.3 מיליון הועברו לטוברוק, איזיקוביץ' שממתין ליתרה: "העדיפות: מעבר לבית"ר". אם דוידוביץ' יחזור, שראנוב ימשיך לפתוח

one

מכבי חיפה ובית"ר טוברוק סיכמו על הסכום אותו יעבירו הירוקים עבור רכישת החלוץ: 2.3 מיליון שקל, הכוללים בתוכם גם את סכום הפיצוי שעבר להפועל פתח תקוה תמורת שחרורו. חיפה כבר העבירה 1.3 מיליון שקל (כולל 300 אלף עבור שחרורו מקבוצתו הקודמת) ואמורה להעביר בימים הקרובים כמיליון שקל עבורו. אם הכל יקרה כמתוכנן, ייסלל מעברו של החלוץ לקבוצה אחרת.

בעלי טוברוק, אריק איזיקוביץ', אישר: "כעת נוצר הסכם בעל פה בין יענקל'ה שחר, שלמה שרף, עו"ד אודי שוכטוביץ' ואנוכי. בהסכמים עם מועדון מכובד כמו מכבי חיפה אין צורך בניירות. כזכור, בעבר כבר הבהרתי שאם חיפה תתחרט גם לאחר הסיכום, אני מוכן להשיב את תורג'מן אליי תמורת החלק היחסי. גם כעת, לאחר הסיכום, לא אפר את הבטחתי". על השאלה לאן החלוץ יעבור אמר: "קרית שמונה רוצה אותו, אבל היא החתימה חלוץ ובלי קשר העדיפות היא לבית"ר ירושלים. זהו אחד המועדונים עם הקהל הטוב בישראל".

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
"אני מוכן להשיב את תורג'מן אליי תמורת החלק היחסי. גם כעת, לאחר הסיכום, לא אפר את הבטחתי". אלון תורג'מן/טל לוי

הסיבה העיקרית שבגללה השחקן רוצה לעזוב, אגב, קשורה למשחקי היורו של הנבחרות הצעירות. גם בחיפה מאמינים שאם יקבל יותר דקות הסיכויים שישחק גבוהים יותר, מה שיגדיל גם את הסיכויים שיימכר בעתיד. ללא קשר לסוגיית תורג'מן, המאמן אריק בנאדו ממשיך לעקוב אחר חלוצים וייתכן שאחד מהם יגיע למבחנים.

כזכור, אתמול התברר שג'ואל דמאו קרוב לסיום דרכו במועדון לאחר שנציגו גלעד קצב נפגש עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק והשניים סיכמו כי המטרה הראשונית היא להתנער מהסיכום לשלוש שנים ולהתיר את החוזה. נציגיו, אדם קידן וקצב, בודקים האם בתור שחקן חופשי הוא יוכל לעבור לקבוצות אחרות באירופה. עודד אלקיים מוכן לעבור לעירוני קרית שמונה, אך הדבר תלוי בעסקת העברתו של אלעד גבאי. אם עומר ורד יעבור לקרית שמונה, האופציה השנייה היא הפועל חיפה. דלה ימפולסקי לא רוצה לעזוב ואריק בנאדו הודיע בשיחה עם נציגיו שהוא מעוניין שיישאר. חיפה תקיים מחר (חמישי, 13:30) במתקן האימונים בכפר גלים מסיבת עיתונאים שבועית בהשתתפות המאמן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המטרה היא להתנער מהסיכום לשלוש שנים ולהתיר את החוזה. ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חזרת ניר דוידוביץ' למגרשים מתעכבת והוא לא יחזור לשחק בשבועות הקרובים, כמתוכנן. כזכור, ההערכה האחרונה מדברת על חזרה בחודש פברואר, אך ייתכן שהוא יחזור לשחק גם בשלב מאוחר יותר. גם אם יחזור העונה הוא יצטרך להתמודד עם בויאן שראנוב על חולצת ההרכב ובכל מקרה, לפחות בשלב הראשון, שראנוב ימשיך לפתוח. במידה ולא, אמיר אדרי שמציג יכולת טובה באימונים ימשיך להתמודד על מקומו. הקשר בר אביטן עבר בהשאלת משנה למכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית לאחר שלא התאקלם בהפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully