וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מחמוד עבאס מועמד להצטרף

15.1.2013 / 12:10

קשרה של בני סכנין עשוי לחזק את הקבוצה של הדרי. עכו היחידה בליגה שלא הגישה בקשה לרישוי מועדונים של אופ"א

one

על רקע המשבר המקצועי שפוקד אותה, הפועל עכו עשויה להתחזק בימים הקרובים בקשרה של בני סכנין מחמוד עבאס. בהנהלת הקבוצה גיששו אצל סכנין וביררו באשר למעמדו של השחקן שמעמדו עדיין לא ברור. עבאס, שהגיע העונה לסכנין מהפועל תל אביב, היה שותף העונה ל-12 משחקי ליגה, כשברובם הוא לא השלים 90 דקות.

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה שומר על מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יחבור בקרוב לאבו ריא? מחמוד עבאס/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים מתברר כי הפועל עכו היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא נרשמה לאירופה, ועל כן אם היא תפתיע ותגיע לגמר גביע המדינה או תזכה בו, היא לא תוכל ליטול חלק במפעלים האירופים. לוואלה! ספורט נודע כי עכו לא ערכה רישום כפי שעשו יתר קבוצות ליגת העל, ולא הגישה את הבקשה לרישוי מועדונים של אופ"א.

אגב, גם בשנה שעברה עכו לא נרשמה לאירופה על אף העובדה שהיא הייתה במצב טוב בהרבה בטבלה. הבקשה לרישוי מועדונים נחלקת לחמישה סעיפים: משפטית, ספורט, תשתיות, מנהלה וכוח אדם וקטגוריה פיננסית. אחד השחקנים אמר היום: "זה חבל לדעת שאף אחד בקבוצה לא מפנטז בכלל על זכייה בגביע. כולנו ראינו מה הפועל רמת גן עשתה לפני כמה שנים. בכל מקרה, הצרות בליגה מטרידות עכשיו את כולנו הרבה יותר".

בינתיים בקבוצה מקבלים רשמים חיוביים לפני הגעתם של צמד הסרבים הקשר ברניסלב יובאנוביץ' והחלוץ נמניה ארסנייביץ', שעל הגעתם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מי שהמליץ לשניים להגיע לעכו הוא הקשר הוותיק נבוישה מרינקוביץ', שאמר: "הם שני שחקנים מצוינים שיכולים לשדרג אותנו. יש להם מהירות וטכניקה ואני מאמין שהם יעזרו לנו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יובל שבתאי, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ' שחקני הפועל עכו. טל לוי
לא יהיו באירופה. עכו/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully