וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לפביאן סטולר: אתה לא בתוכניות

15.1.2013 / 9:51

הבעיה: מציאת קבוצה שתשלם את שכרו המלא, מהגבוהים במועדון. הקשר עשוי לחזור לשוויץ, גם הפועל פ"ת מעוניינת

one

צפו בשער הניצחון של פביאן סטולר מול מ.ס. אשדוד

הפועל חיפה הודיעה לפביאן סטולר כי המועדון מעוניין בשחרורו. לעת עתה, הדבר היחיד שמשאיר את השוויצרי במועדון הוא ההסדר הכספי איתו וכן אישור של הבעלים יואב כץ למהלך. המאמן ניר קלינגר הבטיח לשחקנים כי ידבר איתם אם ירצה לשחרר אחד מהם וכעת, לראשונה העונה, נעשתה שיחה כזו בין המאמן לנציגי השחקן. אף שבאימונים נראה בכושר טוב ובמשחקים בהם שותף הפגין יכולת טובה וכבש את שער הניצחון מול מ.ס אשדוד (אחד משני הנצחונות היחידים של חיפה העונה), סטולר לא הצליח להשתלב בקבוצה.

יש לציין כי השחקן מחזיק באחת מהמשכורות הגבוהות במועדון ונראה שאם לא תימצא קבוצה שתשלם לו שכר דומה הוא יסרב לעזוב את חיפה מבלי לקבל את מלוא שכרו, מה שמקשה על השחרור. אם המהלך יסתדר וסטולר יעזוב את חיפה הוא עשוי לחזור לשוויץ, שם החלו שיחות לגביו כשגם אופציית הישארות בישראל עומדת על הפרק. הפועל פתח תקווה מעוניינת להחזיר לשורותיה את השחקן, אך זה לא מעוניין לשחק בליגה השניה.

במועדון מנסים לזרז את עניין החתמתו של החלוץ הצעיר דומיניק ג'וניור, שכן בקבוצה מייעדים אותו העונה לשחק בקבוצת הנוער ומועד ההעברות בליגה לנוער מסתיים מחר. בחיפה מקווים שהנושא יסתדר עוד הלילה כשהשאיפה היא להחתים את החלוץ על חוזה ארוך טווח וכבר בעונה הבאה, אם ירשים, להעלות אותו לקבוצה הבוגרת.

פביאן סטולר שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הסוף קרב. פביאן סטולר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully