וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל: "ביישנו את המועדון. לא הופענו למשחק"

15.1.2013 / 8:00

רביד גזל נשמע המום אחרי התבוסה 5:0 של באר שבע. האוהדים קיללו, ביקורת על נאסר וההתקפה: "לא שומרים, רק מאבדים"

one

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (שני) בהפועל באר שבע בעקבות התבוסה למכבי תל אביב. המאמן אלישע לוי לא מתכוון לערוך זעזוע בסגל השחקנים בעקבות היכולת, אבל בשבוע הבא צפוי מהפך גדול בהרכב, גם בעקבות חזרתם של מספר שחקנים מרכזיים לסגל. כ-100 אוהדים המתינו אתמול מחוץ לבלומפילד והביעו את זעמם על השחקנים. "אין לכם כבוד", ו"חבורה של אפסים", היו חלק מהקריאות נגדם בירידה לחדר ההלבשה ומחוץ לאיצטדיון. חלק מהאוהדים אף קיללו את המאמן אלישע לוי ואף צעקו לעברו "ביזיון".

אוהדי הקבוצה יוזמים התקהלות באימון אחר הצהריים במחאה על ההפסד אמש. הם מתכוונים לקרוא ללוי לשתף יותר שחקני בית ומתכוונים לקרוא בשמו של לוטם זינו. במועדון מקווים שהסדר יישמר, על מנת שלא לפגוע בהכנות של הקבוצה למשחק מול קריית שמונה.

השחקנים לא הגיבו לקריאות, אבל נראה שחלקם בהחלט הפנים את המצב. "ביישנו את המועדון. לא הופענו למשחק היום, לא היינו מספיק אגרסיביים ולא חילצנו כדורים. צריך לעבוד קשה. כבר בשבת צריך לתקן את מה שקרה", סיכם רביד גזל.

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זעמו על השחקנים. אוהדי באר שבע לאחר התבוסה/ברני ארדוב

"יש כאן שחקנים שלא מסוגלים לשמור על הכדור. שניה אחת, ואז מאבדים", ניתח אחד מהם את ההפסד. "היו שחקנים שפחדו לקחת אחריות ומיהרו לשחרר כדורים, כאילו להיפטר מהם. נגד מכבי תל אביב זה מתכון להפסד בטוח כי זאת קבוצה פיזית. אף אחד לא היה מחובר לשני, הם עלו עלינו בכל פרמטר, גדולים עלינו בכמה מספרים". אגב, איבודי הכדור בחלק הקדמי הם הסיבה לכך שלוי לא יתפשר על זרים ומחפש שחקן פיזי בחלק הקדמי. ביקורת הועברה גם על סיראז' נאסר, ששוב לא הצדיק את הקרדיט של מאמנו.

"הוא לוקח כדור ומשחק בלי אחריות, מאבד ולא רץ כדי לחטוף את הכדור חזרה", אמרו על נסאר בקבוצה. שחקן אחר בקבוצה סיכם: "ממש ביזינו את המועדון ואת אלונה. הרגשנו לא נעים בסוף המשחק, לא נעים לספוג תבוסה כזאת. היום הוכח מה ההבדל בין קבוצה עם עומק לקבוצה בלי ספסל. בשבוע הבא יחזרו שחקנים אחרים ואני מקווה שנראה טוב יותר".

הקבוצה תחזור להתאמן אחר הצהריים. לאחר האימון יחדש אלישע לוי את המגעים לצירוף שחקן זר. החלוץ הבוסני סשה קאיקוט כבר שוחרר ובמועדון יחזרו לאופציה הזאת רק אם לא ימצאו שחקן טוב יותר. מספר שחקנים זרים הוצעו בימים האחרונים, אך חלקם לא התאימו מבחינת עלויות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ביזו את המועדון. גזל/ברני ארדוב

הערב יתקיים ערב ההתרמה לאוהד הראל דבוש, בן ה-5, שמתמודד עם מחלת הסרטן בשנתיים וחצי האחרונות. במועדון מקווים לגייס כ-350 אלף דולר מאנשי עסקים ותורמים נוספים בכדי לממן את הטיפול בו. מי שארגנה את האירוע היא דוברת המועדון, ציפורה חלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully