וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אם ג'ואל דמאו לא יעבור, ייגרם לו נזק"

14.1.2013 / 10:04

פגישה מכרעת עם הקשר בנושא מעברו לסכנין. עידן ורד ימשיך לשחק בצד שמאל. בחיפה גילו שסדאווי לא משחק כחלוץ מטרה

one

"אם ג'ואל דמאו לא יעבור לבני סכנין, הוא יעשה נזק לקריירה שלו". כך אמר אמש (ראשון) גורם במכבי חיפה על קשר הקבוצה ג'ואל דמאו, בעקבות העובדה שיוכל לעבור השבוע רק לבני סכנין. "תהיה בעיה למצוא לו קבוצה בליגת העל בעונה הבאה והדבר לא משרת את האינטרסים שלנו ושלו. מה יקרה אם לא ירצה לעבור? הוא יישב ביציע משום שאין לנו עוד מקום לזרים".

מחר אמורה להיערך פגישה בין השחקן ואיתמר צ'יזיק בעניין, במטרה לסיים את הסאגה שנוצרה בעקבות מגבלות שנוצרו מכוח תקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל. הבעיה העיקרית כרגע נעוצה במאמן של האדומים, שלומי דורה, שמעדיף שחקנים אחרים בעמדה שלו. למרות העיכוב במעבר, במועדון מאמינים שדמאו יעבור בימים הקרובים וייתכן שחיפה תציע לסכנין להשתתף בחלק נכבד בשכרו. מהלך כזה יביא את חברי הנהלת סכנין לשכנע את דורה לצרף את דמאו לקבוצה ובכך לנעול את מכסת הזרים שלו ולהתמקד בהחתמת חלוץ ישראלי.

סארי פלאח שחקן בני יהודה גולש מול ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ייתכן שחיפה תציע לסכנין להשתתף בחלק נכבד בשכרו. דמאו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו החליט כי עידן ורד ישחק העונה בצד שמאל של הקישור, ולא בצד ימין כמו בעונה שעברה. אחת ההנחות של המאמן היא שורד גדל כשחקן קו שמאל, עוד כששיחק בנוער של בית"ר ירושלים, ומשם הוא הפך לשחקן מוביל. המשמעות היא שורד יתחרה על אותה עמדה עם שלומי אזולאי, מה שפותר למעשה את החור שיווצר בעקבות עזיבת אלון תורג'מן, שביקש רשמית לעזוב לבית"ר ירושלים. כזכור, גם בני יהודה פנתה לחלוץ.

העובדה שדניאל הייבר עדיין לא החל בתהליך האזרוח שלו לא משנה דבר בנוגע לתוכניות המקצועיות, משום שבנאדו כבר החליט שאם יגיע חלוץ, הייבר יושאל לקבוצה אחרת. כך או כך, חיפה תפתח את החלק השני של העונה עם חמישה זרים. הנבחן היהודי-אמריקאי נוח סדאווי (20) החל להתאמן אתמול בקבוצה. מתברר כי החלוץ שנולד במרוקו ושיחק בסנט פיטר'ס קולג' ולאחר מכן בניו ג'רזי אקספרס, הגיע למבחנים לאחר שהסקאוט אלון חרזי צפה בו במהלך משחק ידידות שקיימה לאחרונה הקבוצה בטורניר בארצות הברית. אתמול התברר כי סדאווי לא מתפקד כחלוץ מטרה אלא כקשר שמשחק מתחת לחלוץ. בשלב זה, הסיכויים שיחתום אינם גבוהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully