וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "יונייטד תאבד נקודות וחשוב שנהיה קרובים"

מערכת וואלה! ספורט

14.1.2013 / 7:24

מנג'ר מנצ'סטר סיטי היה מרוצה מהניצחון 0:2 על ארסנל והודיע כי יערער על האדום של קומפאני. ונגר: "יש הרבה דברים חיוביים"

ספורט 2

מנצ'סטר סיטי לא התקשתה במיוחד באצטדיון האמירויות מול 10 שחקנים של ארסנל. הסיטיזנס ניצחו 0:2 את התותחנים, בזכות שערים של ג'יימס מילנר ואדין דז'קו כבר במחצית הראשונה ולאחר שלורן קוסיילני הורחק בדקה ה-10. לא רק ארסנל נותרה ב-10 שחקנים, אלא גם האלופה לאחר שווינסנט קומפאני הורחק בעקבות גלישה לעברו של ג'ק ווילשר.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יערערו על ההרחקה של קומפאני. מאנצ'יני/רויטרס

הסיטיזנס ממש לא הסכימו להחלטתו של השופט מייק דין והודיעו כי יערערו על ההחלטה. קומפאני עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אין לי טענות כלפי השופט, אני מבין את הקושי בעבודה שלו. לגבי התיקול: אם שחקן מאבד את הכדור והוא במצב של 50/50, ההתנגשות היא בלתי נמנעת. אני בלם. הערעור עשוי להתקבל ועשוי להידחות. לעולם לא אוותר על תיקול, בדיוק כמו שלעולם לא אנסה לפצוע שחקן בכוונה".

כשנשאל האם סיטי תמחה נגד העונש, אמר מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני: "כן, זה לחלוטין לא שווה כרטיס אדום. הייתה לו רגל אחת על הכדור, והשנייה הייתה מאחור. אני חושב שהשופט שגה". על המשחק עצמו אמר האיטלקי: "היה קל יותר אחרי ההרחקה של קוסיילני, אבל במחצית השנייה היינו רכים מדי והחמצנו שלושה או ארבעה שערים. יכולנו להצליח טוב יותר עם החלוצים כשתקפנו במחצית השנייה, כי היינו צריכים לסגור את המשחק".

מאנצ'יני התייחס לפער מיונייטד, שעומד על שבע נקודות: "כרגע, יונייטד משחקת מצוין, אבל העונה ארוכה. חשוב לנו להיות שם, קרוב אליהם, ונגיע לרגע בו גם הם יאבדו נקודות. יש לנו את הדרבי ב-6 באפריל ואנחנו צריכים להגיע לשם עם ארבע או חמש נקודות פחות מהם ואז הכל יהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
עוד כישלון לאוסף. ונגר/רויטרס

מהצד השני, וממש לא בפעם הראשונה העונה, היה הרבה מאוד תסכול. ארסן ונגר, שראה את הקבוצה שלו סופגת הפסד בית שלישי בליגה העונה ונותרת במקום השישי, אמר בסיום: "היה מתסכל מכיוון שנותרנו עם 10 שחקנים כשנותרו 80 דקות לסיום וזה במשחק קשה מאוד. היינו קצת ביישנים מדי בהתחלה ולא לקחנו את המושכות לידיים. נתנו להם להכתיב את קצב המשחק ב-10 הדקות הראשונות ונענשנו. מהרגע הזה ואילך, זה הפך למשחק קשה, אבל במחצית השנייה הגבנו היטב והייתה לנו אפשרות לחזור, אבל לא חזרנו".

על ההרחקה של קוסיילני אמר הצרפתי: "לא ראיתי את זה. הייתי מופתע מההחלטה, אבל שמעתי שזה היה פנדל מוצדק. נהיה חייבים לחיות עם ההחלטה הזו, אבל זה לא אומר שצריך להפסיד במשחק. הרגשתי שספגנו שני שערים זולים, וכשאתה ב-10 שחקנים, אם אתה שומר על 0:0, אי אפשר לדעת איך המשחק יתפתח. הקבוצה נתנה הרבה במחצית השנייה - אי אפשר להאשים אותם, אבל אני מרגיש שאנחנו קצת עצבניים בבית וחסרים את הסמכות הזו שהופכת אותך לחזק, במיוחד בתחילת המשחק. יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק. אני מרגיש שלכמה שחקנים היו משחקים מצוינים - ג'ק ווילשר הולך ונעשה חזק יותר ויותר ומצא קצת מהירות שוב. דיאבי גם הופך חזק יותר".

אם לארסנל לא הספיק ההפסד, אז היא גם איבדה לפני המשחק את מיקל ארטטה שנפצע וייעדר במשך שלושה שבועות. "הוא יעבור סריקה השבוע וייעדר למשך שלושה שבועות בערך", אמר ונגר על הספרדי, "כמובן שזו מכה רצינית בשבילנו. הוא מעניק לנו יציבות, ניסיון וידע טקטי בקישור. נחסר את זה". ונגר נשאל האם ארסנל תצרף שחקנים בינואר: "אנחנו בשוק. למצוא שחקנים בקליבר של ארטטה, פנויים בינואר? מאחל לכם בהצלחה. אנחנו מנסים קשה מאוד, תאמינו לי. יש לנו קבוצה סביבנו שמנתחת הכל. אנחנו בוחרים מטרות, אני צופה בהם, אבל קשה לדבר לגבי שמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully