וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סוכמה העברת מאור מליקסון לוולנסיין

13.1.2013 / 16:15

ויסלה הודיעה כי הושג סיכום בין המועדונים והקשר קיבל אישור להמריא לבדיקות רפואיות. הצרפתים ישלמו 900 אלף יורו

מאור מליקסון על סף מעבר לוולנסיין הצרפתית. קבוצתו הפולנית ויסלה קרקוב הודיעה רשמית כי סוכמו כל הפרטים בין המועדונים והקשר קיבל אישור להמריא לצרפת לצורך בדיקות רפואיות ולפיכך הוא לא ימריא עם ויסלה למחנה אימונים בטורקיה: "ויסלה ו-ולנסיין סיכמו את פרטי ההעברה ואם השחקן יעבור את הבדיקות הרפואיות, יישארו רק פרטים פורמליים. על פי פרסומים בתקשורת הפולנית והצרפתית, דמי ההעברה יעמדו על 900 אלף יורו.

כזכור, כבר לפני מספר שבועות אישרו ראשי ויסלה למליקסון לחפש קבוצה וטענו כי לא יעמדו בדרכו במידה ותגיע הצעה ראויה. ראוי להזכיר כי בקיץ סירבה ויסלה להצעה רשמית גבוהה יותר מסלטיק, אך מצבה הכלכלי הקשה ובעיקר המצב המקצועי הרע בטבלה שכנע את ראשי המועדון למכור את השחקן, שמחזיק באחד החוזים הכבדים בקבוצה.

מליקסון ימריא מחר כדי לנהל משא ומתן על תנאיו הכספיים יחד עם דודו דהאן. בהודעה רשמית מטעם הסוכן נטען כי לשחקן יש הצעות נוספות.

שחקן נבחרת ישראל מאור מליקסון. קובי אליהו
שוב על מזוודות. מליקסון/קובי אליהו

מליקסון בן ה-27 נרכש על ידי הקבוצה הפולנית בינואר 2011 מהפועל באר שבע ובעונתו הראשונה סחף את הקבוצה לאליפות והפך לאחד הכוכבים הגדולים בליגה הפולנית. בנוסף, הופיע עם הקבוצה אשתקד בשלב הבתים בליגה האירופית. בסך הכל הופיע לבש הקשר 63 פעמים את מדי ויסלה בכל המסגרות, כבש תשעה שערים והוסיף 19 בישולים. העונה כבש פעם אחת ובישל ארבעה, אבל קבוצתו סיימה סיבוב ראשון נורא ונקלעה לתחתית.

ולנסיין מדורגת במקום השמיני בליגה הבכירה בצרפת ובהמשך הערב תשלים את המחזור ה-20 בליג 1 במשחק חוץ נגד ניס. את הקבוצה מאמן הצרפתי דניאל סאנצ'ז (59) וכוכביה הגדולים הם אנתוני לה טאלק, גרגורי פוז'ול ומתיו דוסבי. מליקסון צפוי להיות הישראלי השני בליג 1 אחרי עדן בן בסט שעושה חיל בברסט.

* אומוניה ניקוסיה גברה בביתה 0:2 על האלופה א.א.ל לימסול וצימקה ממנה את הפער לשתי נקודות בקרב על המקום הרביעי והכרטיס לפלייאוף העליון. אוהד לויטה ויובל שפונגין שיחקו 90 דקות. דמיטריס חריסטופי (42) ופרדי (84) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully