וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: משה לוגסי קרוב להצטרפות

13.1.2013 / 13:04

מכבי ת"א נוטה לשחרר בהשאלה את הקשר, שעשוי לחתום עוד השבוע. בקבוצה שיבחו: "בנין ידע למה התעקש על עלי חטיב"

one

אחרי הניצחון אתמול (שבת) על מ.ס אשדוד, במכבי נתניה דיברו בעיקר על ההחלטה האמיצה של טל בנין להשאיר בקבוצה את עלי חטיב. השער שכבש אתמול רק חיזק את מעמדו של הקשר במועדון. במועדון שיבחו את המאמן גם על ההתעקשות להחתים את פיראס מוגרבי בקבוצה. "טל ידע למה הוא התעקש עליהם. הוא סבור שחטיב מסוגל להיות בורג מרכזי בקבוצה העונה", אמרו בנתניה.

אוהדי הקבוצה עודדו אתמול את בנין, שזוכה לתמיכה גדולה בימים האחרונים. בתוך כך, השחקנים עדיין סבורים כי ההחלטה של הבעלים קובי בלדב לזוז הצידה תפגע בקבוצה. "קובי חשוב מדי מכדי שהמערכת תוותר עליו. צריכים למצוא פתרון כדי שהוא יחזור כמה שיותר מהר", אמר אחד מהם.

בעניין אחר: המגן טובארנו פינאס, שאמור לעזוב בחלון ההעברות בינואר, מבוקש על ידי הפועל חיפה והמועדונים כבר פתחו במו"מ בעניינו. בנין ינסה לחזק את הקבוצה בשני שחקנים בחלון ההעברות. התקציב יתפנה באמצעות שחרורם של עידן שריקי וליאוניד קרופניק. השחקן הראשון שבנין ינסה לצרף יהיה משה לוגסי ממכבי תל אביב. הבוקר התברר כי השחקן מתקרב מאוד למכבי נתניה, שקיבלה מסרים כי מכבי תל אביב מוכנה לשחררו בהשאלה עד תום העונה. ההודעה הסופית של מוליכת הטבלה אמורה להגיע במהלך השבוע, כשההערכות גורסות כי הקשר אכן יצטרף.

שחקן מכבי תל אביב משה לוגסי. דרור פיקלני
ההודעה הרשמית צפויה להגיע בהמשך היום. לוגסי/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully