וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לאופר: "קורצקי סמל ברמה"ש, בעתיד הכל פתוח"

13.1.2013 / 11:17

בקבוצה מנסים להנמיך את הלהבות לאחר התפטרות המאמן. עמיר נוסבאום: "למנחם יש חלק גדול במה שאנחנו עושים השנה"

one

אחרי סוף שבוע סוער, בסיומו התפטר מנחם קורצקי מתפקידו כמאמן עירוני רמת השרון, החלו היום (ראשון) במועדון לנסות ולהרגיע את העניינים. האיש החזק בהנהלת הקבוצה, דני לאופר, אמר על הסיטואציה: "אף אחד לא רצה להגיע לזה. אני דוגל בסדר ושקט במועדון ולא בשום דבר אחר. מנחם הוא סמל במועדון, יש לו הרבה מניות, הוא חלק בלתי נפרד ממנו והדלת עוד פתוחה בפניו לעתיד. קרו כאן כמה דברים שלאחריהם שני הצדדים לא יכולים היו להמשיך יחד, אבל אחרי שיחות איתו הפנים של שני הצדדים מועדות לשלום".

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
ברמת השרון רוצים להרגיע את המצב. קורצקי/מגד גוזני

שלא לייחוס אמרו בקבוצה: "זה קצת הזוי. מה שקרה כאן יצא מכל פרופורציה. דברים שבמועדונים אחרים נסגרים בעשר דקות נמרחו לפיצוץ ועזיבה של מאמן מצליח. חבל, כי כשמפרקים משהו טוב אף אחד לא יודע לאן זה יוביל. הרבה פעמים זה מוביל לקטסטרופה, כי האנרגיות סביב המועדון בהתאם. מי יודע, אולי עוד השנה יבינו שמנחם חסר ויחזירו אותו, כולם כאן מעריכים אותו, גם אלה שכביכול רבו איתו והישעו אותו".

במועדון הוסיפו: "מנחם היה עצבני מאוד וכל הסיטואציה שקיללו את ראש העיר לא הוסיפה. אם כולם היו שותקים עוד יום או יומיים הכל היה נרגע, אבל המועדון הזה עדיין לא רגיל לעבוד מול תקשורת והרבה דברים יוצאים החוצה אוטומטית ולא מאפשרים להחזיר את הגלגל. זה מועדון שנמצא שנה שנייה בלבד בליגת העל ועוד לא יודע להתמודד עם כל מה שמסביב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קפטן עירוני רמת השרון עמיר נוסבאום. ברני ארדוב
גם השחקנים מתוסכלים. נוסבאום/ברני ארדוב

לאחר הניצחון 1:2 על בני יהודה, שהציב את הקבוצה במקום החמישי בטבלה, אמר הבלם עמיר נוסבאום: "אנחנו משתדלים לא להתעסק בכל מה שקרה, אלא להתרכז בכדורגל. אנחנו לא מסתכלים הרבה על הטבלה, רוצים ליהנות בכל משחק והוכחנו שאנחנו קבוצה שלא נופלת מאף יריבה העונה. זה עדיין קצת מוקדם, אבל עוד מעט נוכל להצהיר לאן פנינו מועדות. יש עוד זמן עד סוף הסיבוב השני, עוד שלושה או ארבעה משחקים נדע לאן אנחנו מכוונים. אנחנו מראים כל שבת שאנחנו קבוצה טובה ויש לנו הרבה מה למכור השנה".

על ההתרחשויות בסוף השבוע הוא הסכים לדבר רק בקצרה: "הופתענו מאוד מכל המהלכים שקרו. יש לנו מועדון חזק, שיידע להתמודד עם הכל. השחקנים מאוד אוהבים את מנחם. יש לו חלק גדול מאוד בקבוצה הזאת ובמה שאנחנו עושים השנה".

גם אפרים טאקה, אותו קורצקי הביא למועדון, העדיף לא להתייחס למקרה. על המשחק הוא אמר: "אולי יותר קל לי לכבוש ממצבים קשים מאשר מצבים שנראים קלים. אנחנו יודעים מה קורה מסביב, אבל שמנו את זה בצד, שיחקנו טוב ולקחנו שלוש נקודות. לא מתייחסים לסיטואציה עם מנחם, נקבל כל מה שיאמרו לנו בעניין הזה. אנחנו חייבים להתרכז רק בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully