וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "בדם, ביזע ובדמעות נישאר בליגה"

הבעלים של הפועל חיפה מרוצה מהמומנטום: "אין אחד שלא דרש את ראשו של קלינגר". חלוץ ניגרי יצטרך לאימונים, פינאס במו"מ

one

הפועל חיפה המשיכה אמש (שבת) במסע התאוששות שלה, כשסיימה משחק שלישי רצוף ללא הפסד, הפעם עם 1:1 מול עירוני קרית שמונה. בקבוצה מעודדים מאוד מהיכולת של השחקנים במחזורים האחרונים ומאמינים כי המשך בקו העלייה של השבועיים החולפים תוציא את המועדון מהמצב הנורא בו היה שרוי כמעט לאורך כל העונה. "בדם, יזע ודמעות אנחנו נישאר בליגה", אמר הבעלים יואב כץ בשיחה מארצות הברית הלילה. "קשה מאוד לשחק בקרית שמונה ואני מוריד את הכובע בפני השחקנים שנלחמו על המגרש. אנחנו לא חזירים, אבל עדיין צריכים לשמור על יציבות גם במשחקים הבאים".

הבעלים התייחס גם להחלטה לא לפטר את קלינגר ולהשאיר אותו נכון לעכשיו עד תום העונה: "כמו בכל מערכת היו לנו לא מעט התלבטויות אם להשאיר את ניר בתפקיד. זו ממש לא הייתה החלטה קלה, אין אחד שלא דרש את ראשו בשבועות האחרונים, אבל אני שמח שהחלטנו לתת לו את הצ'אנס להוציא את הקבוצה מהמצב. גם לשחקנים מגיעה מילה טובה שכיבדו את החלטה שלנו והם עושים הכל כדי שהקבוצה תתרומם. אני מקווה שלקחנו את החלטה הנכונה לגבי קלינגר, אבל את זה רק ימים יגידו אם עשינו נכון".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בינתיים, הגיבוי לקלינגר מוכיח את עצמו. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

גם עוזר המאמן הזמני והקפטן אייל טרטצקי נשמע היום מעודד: "לשחק בקרית שמונה זה מאוד קשה, בעיקר כשהיא בתקופה טובה. למרות שרצינו את הניצחון, העובדה שחזרנו מפיגור ולא הפסדנו כבר שלושה משחקים נותנת לנו הרבה מקום לאופטימיות. אנחנו במגמת שיפור, אבל אם יצאנו לדרך חדשה - זה נוכל להגיד רק אחרי המשחק מול רמת השרון בשבת, שזה מבחינתנו משחק על שש נקודות ואנחנו חייבים לנצח בו. אם נעשה זאת אז אולי נוכל להרים את הראש קצת".

מבחינת חיזוק, החלוץ דומיניק ג'וניור שמשתייך לסגל המורחב של נבחרת ניגריה אמור להצטרף היום לאימוני הקבוצה למבחנים. המאמן ניר קלינגר מאוד היה רוצה להחתים חלוץ זר חדש בקבוצה, אך כץ בשלב זה לוחץ להשאיר ולדימיר גלושצ'ביץ' ולא לשחררו ולכן ג'ונייר יצטרך להרשים מאוד באימונים בכדי לחתום בקבוצה. מלבד זאת, קלינגר היה רוצה לראות את הרמוני איקנדה חותם בחיפה. בסביבתו של הקשר הכחישו היום בתוקף את הפרסומים אמש על סיכום בהפועל עכו וטוענים כי האופציה הראשונה עליו היא של האדומים מהכרמל. בכל מקרה, אם איקנדה יחתום בחיפה זה יהיה על חשבונו של פביאן סטולר שכבר החלו עמו שיחות על שחררו. אם הקשר ימצא קבוצה שתקלוט אותו או שסכום הפיצויים לא יהיה גבוה, ייתכן מאוד שיעזוב ואיקנדה יבוא על חשבונו. יובל אבידור ויוסי דורה ייעדרו מהמחזור הבא מול עירוני רמת השרון, בשל כרטיסים צהובים.

הפועל חיפה פנתה למכבי נתניה בעניין המגן ההולנדי טובארנו פינאס (27) והמועדונים מנהלים משא ומתן בעניינו. פינאס לא נמצא בתכניות של בנין ובנתניה לא יתנגדו לשחררו. מכיוון שלהפועל חיפה חמישה זרים, אם פינאס יוחתם צפוי דנילו ניקוליץ' להיות משוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן בית"ר ירושלים הרמוני איקנדה. מגד גוזני
סיכויים גבוהים שיגיע אם סטולר יעזוב. איקנדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully