וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "קשה לשחזר את מה שהיה בשנה שעברה"

תהל אלון

12.1.2013 / 7:11

שחקנה של קרית שמונה נשמע מאוכזב לאחר הפועל חיפה: "לא היינו מרוכזים" . מייקל מובנו הניגרי, שהיה אמור להיבחן, לא יגיע

one

בעירוני קרית שמונה היו מאוכזבים אתמול (שבת) לאחר שהקבוצה סיימה רק ב-1:1 מול הפועל חיפה מהתחתית. נראה שבתקופה האחרונה התרגלו כבר בקבוצה מהצפון לסיים בתיקו את המשחקים הביתיים שלה, לאחר שאתמול סגרה הקבוצה כבר שלושה משחקי בית רצופים בהם השיגה רק נקודה אחת. קרית שמונה רשמה מחצית ראשונה לא רעה בכלל של, וקיבלה שער של סנטיהו סולליך בדקה ה-57, אך לאחריו נראה ששחקניו של ברק בכר נכנסו לשאננות גדולה ומשחק ההגנה של הצפוניים כבר הפך להיות מבולגן ובלי סדר.

סינטיהאו סלליך, שחקן קרית שמונה. מגד גוזני
השער שלו גרם להתרופפות. סלליך/מגד גוזני

קשרה של קרית שמונה, דן איינבינדר, התייחס לאכזבה מתוצאת התיקו אמש ואמר: "ברור שאנחנו יוצאים מאוכזבים, התחלנו טוב את המשחק וניסינו לתקוף את השער של הפועל חיפה. לחצנו אותם והגענו להזדמנויות טובות אבל לא הצלחנו להבקיע. בתחילת המחצית השנייה כבשנו את הגול אבל אז קיבלנו את השוויון. אחר כך כבר היה קשה מאד לשחק מולם. הם באו להסתגר וניסינו לפענח את המשחק שלהם. פעם אחת הצלחנו אבל אז הורדנו את הרגל מהגז ולא היינו מספיק מרוכזים וחדים".

איינבינדר המשיך ואמר: "את מה שהיה בשנה שעברה קשה לשחזר, זה דבר שלא קורה כל הזמן. אנחנו עובדים קשה כדי לנצח בכל משחק ולשדרג את היכולת שלנו, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות. אפשר להיות מעודדים מהעובדה שזה משחק שמיני ברציפות שלא הפסדנו, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולעבוד קשה על מנת לייצר יותר מצבים ולשים את הכדור ברשת".

בינתיים, ממשיכה קרית שמונה לחפש אחר שחקן חיזוק, אך כרגע אין אף שם מסוים ועדיין אין סימנים של החתמה קרובה. בכל מקרה, החלוץ הניגרי, מייקל מובנו, שהיה אמור להגיע כבר במהלך היום להיבחן בקבוצה הבוגרת ולשדרג את קבוצת הנוער, לא יגיע לבסוף למועדון הצפוני והבאתו ירדה מהפרק. שחקני הקבוצה קיבלו חופש ליומיים הקרובים וביום שלישי הם יחלו את ההכנות למשחק הליגה הבא בו יפגשו הכחולים את הפועל באר שבע בוסרמיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דן איינבינדר עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
לא היו מספיק מרוכזים. איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully