וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין – הפועל ת"א: "אני רוצה מחויבות בהגנה"

פאביצ'ביץ' ונחום יערכו (19:15, ספ' 1) בכורה, אבוקסיס דורש שער נקי, אנטבי ואבוטבול לא בסגל. קאסום ובלו בחוד של דורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני סכנין והפועל תל אביב נפגשו 23 פעמים בליגה הראשונה. סכנין ניצחה 5 פעמים, הפועל ניצחה 13, ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו. שערים: 18-28 להפועל תל אביב.

* כשסכנין מארחת: 3-6 להפועל בניצחונות ותיקו אחד.

* בשלושת הביקורים האחרונים שלה בדוחא הפועל תל אביב ניצחה.

* אלי חכמון שפט 13 פעמים את סכנין. היא ניצחה 4 מהמשחקים איתו, סיימה עוד 4 בתיקו והפסידה 5. כמארחת, יש לה 3 ניצחונות, תיקו ו-2 הפסדים עם חכמון.

* ב-22 המשחקים בהם חכמון שפט את הפועל תל אביב, האדומים ניצחו 10 פעמים וסיימו 8 פעמים בתיקו. ארבעה משחקים נוספים הם הפסידו.

* שש פעמים עמד שלומי דורה על הקווים כשקבוצתו שיחקה נגד הפועל תל אביב. חמש פעמים ירד מנוצח, פעם אחת חגג תיקו (0-0 בחוץ, מחזור 26 של העונה שעברה).

* יוסי אבוקסיס אימן 4 פעמים נגד סכנין, ויש לו 2 ניצחונות ו-2 תיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

סאבו פאביצ'ביץ' שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
פעם ראשונה אדום. סאבו פאביצ'ביץ'/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בני סכנין:

למרות ההפסד בשבוע שעבר להפועל רמת גן, בסכנין מאוד אופטימיים לקראת המשחק מחר ומקווים לחגוג ניצחון גדול על היריבה מהצמרת. הנהלת סכנין תעשה מחווה לאוהדי הפועל, כאשר בכניסה יחולק לאוהדים כיבוד, זאת בשל העובדה שהפועל תמיד מגיעה עם מאות אוהדים לדוחא. שלומי דורה לא מתכנן כרגע שינויים בהרכב הקבוצה ויעניק את הקרדיט להרכב שפתח מול רמת גן. בסכנין האיצו השבוע את המגעים עם מכבי חיפה על החזרתו של ג'ואל דמאו לקבוצה, אך דורה ימשיך לתת קרדיט למקסים ז'וס בהרכב. גם שמעון הרוש שמועמד לחזק את הפועל כמגן שמאלי יפתח ובהנהלת סכנין אמרו היום שאחרי המשחק ישובו לדבר עם הפועל על מעברו.

"אנחנו לא רוצים למנוע מאף אחד להתקדם, אבל שחקנים גם צריכים לדעת לכבד חוזים ולעשות את העובדה שלהם במגרש ללא קשר למה שקורה מחוצה לו", אמרו בהנהלה. דורה ימשיך בחוד עם אחמד קאסום וירו בלו, ובקבוצה מקווים כי האחרון ישוב לכבוש אחרי שחזר בשבוע שעבר מהרחקה ארוכה בעקבות התקרית שהיתה לו במשחק מול בית"ר ירושלים.

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בני סכנין. הפועל תעלה בסגל חסר ללא גילי ורמוט וטוטו תמוז הפצועים ורועי גורדנה המורחק. בעקבות כך, המאמן יוסי אבוקסיס ישנה שוב את ההרכב של סגנית האלופה. ניר נחום וסאבו פאביצ'ביץ' שהצטרפו אתמול רשמית לקבוצה ועברו בבקרה יעלו להופעת בכורה על חשבונם של סלים טועמה ומור שושן. עומר דמארי יפתח כחלוץ חוד בודד כאשר על הקו הימני יפתח אלרואי כהן במקום תמוז הפצוע. גם יגאל אנטבי ושי אבוטבול נותרו מחוץ לסגל והפועל תגיע לסכנין עם 17 שחקנים בלבד.

בהפועל מרגישים את הלחץ לקראת המשחק ויודעים שכל תוצאה פרט מניצחון תהיה אכזבה. דווקא אבוקסיס ניסה להפיג את המתח בקבוצה באסיפת הקבוצה: "היו הרבה חלקים טובים במשחק מול רמת השרון, בעיקר בצד ההגנתי, ואני רוצה שמחר תשחקו עם אותה מחויבות בהגנה. תשמרו על השער נקי ותנצלו את המהירות שלנו בחלק הקדמי". המאמן גם עבר שחקן שחקן בסכנין והזהיר את חניכיו לגבי כל אחד מהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל חיפה גל אראל (מימין) שומר על שחקן סכנין ירו בלו. אדריאן הרבשטיין
בונים עליו שלא ייתן כבוד. ירו בלו/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: ירו בלו

לאורך השנים האחרונות בסכנין תמיד נתנו כבוד להפועל תל אביב, אולי אפילו יותר מדי. בלו, שכבר הוכיח השנה שהוא לא סופר אף קבוצה, יצטרך מחר לחזור לכושר הטוב שלו מאמצע הסיבוב הראשון. אם יעשה זאת, סכנין בהחלט יכולה לשים עוד מקל בגלגלים של הפועל במרוץ לאליפות.

הפועל תל אביב: סאבו פאביצ'ביץ'

אבוקסיס החתים את הבלם הסרבי על תקן היורש של אלין טופוזאקוב. המאמן מאמין שכפי שהבולגרי הביא לשינוי בהגנת הקבוצה לפני חמש שנים בקדנציה הראשונה שלו ושל אלי גוטמן בקבוצה, כך גם יעשה פאביצ'ביץ'. הבלם מקבל המון פרגון על היכולת הגבוהה שמציג באימונים, ומחר יחד עם באדיר יצטרך לשמור על רשת נקייה ולהוכיח שלא הוחתם בלם נוסף לשווא.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לבד בחוד. עומר דמארי/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב, מקסים ז'וס, חאמד גנאים, אחמד קאסום, ירו בלו.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ', אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, ניר נחום, חנן ממן, אלרואי כהן, טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully