וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: מנחם קורצקי לא הגיע לאימון

11.1.2013 / 11:55

המאמן לא אהב את ההחלטה להחזיר את בן שבת ולייבוביץ' לאימונים, ובקבוצה מקווים שיהיה על הקווים מול בני יהודה

one

חוסר שקט בעירוני רמת השרון. לאחר שאתמול זרק המאמן מנחם קורצקי את עשהאל בן שבת ורועי לייבוביץ' מהאימון ורצה להשעות אותם מהמשחק נגד בני יהודה מחר, הורו במועדון לשניים להגיע הבוקר (שישי) לשיחה ולאחר מכן להתאמן כרגיל. קורצקי לא אהב את הדברים והבהיר זאת להנהלה בשיחה קשה ובעקבות זאת לא הגיע המאמן לאימון המסכם של הקבוצה. כרגע המאמן בביתו, ולא ברור אם יגיע למשחק מחר מול בני יהודה.

קורצקי כעס מאוד בעקבות העובדה כי שלושת הזרים שצורפו השבוע, מרקו אנג'לקוביץ', הוגו מרטינס ואודו פורצ'ן, לא עוברים בבקרה ולא ישחקו בשבת, יחד עם העובדה שקאדו הברזילאי שוחרר על מנת לפנות מקום לפורצ'ן. בנוסף למצבת הפצועים של המועדון יהיה לקורצקי סגל קצר מאוד מחר, מה שהביא אותו עצבני מאוד לאימון אתמול ולאחר מכן גרם לו לזרוק את בן שבת ולייבוביץ'. בני טבק, שנמצא יחד עם קורצקי בצוות האימון, לא אהב את המהלך שבו גם לא שותף, והביע תרעומת בפני ההנהלה על כך.

בקבוצה מנסים בשעות אלה להרגיע את העניינים כדי לראות את קורצקי עומד מחר על הקווים, אך במועדון אמרו כי "אחרי מה שקורה כאן ב-24 שעות האחרונות הכל יכול להיות. אסור היה לכופף את ההחלטה של מנחם גם אם עולים עם הנוער. זה יכול לפגוע בכל הקבוצה".

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
"אחרי מה שקורה כאן ב-24 שעות האחרונות הכל יכול להיות. אסור היה לכופף את ההחלטה של מנחם גם אם עולים עם הנוער. זה יכול לפגוע בכל הקבוצה". מנחם קורצקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully