וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הביסה את סטוק סיטי 0:4

מערכת וואלה! ספורט

12.1.2013 / 18:53

הבלוז התאוששו בענק. וולטרס "כיכב" עם צמד עצמיים והחטאת פנדל. למפארד כבש ונכנס להיסטוריה. ק.פ.ר-טוטנהאם 0:0

ספורט 2

יום ראשון גדול מחכה לחובבי הפרמיירליג האנגלית, אז מנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול ולאחר מכן ארסנל תפגוש את מנצ'סטר סיטי. עוד לפני כן, יצא המחזור ה-22 לדרך עם קווינס פארק ריינג'רס והארי רדנאפ, שנמלטו לפחות באופן זמני מהמקום האחרון בטבלה כשסחטו 0:0 ביתי מטוטנהאם. לאחר מכן השיגה צ'לסי ניצחון חוץ עצום, כאשר מחצה בבריטניה סטדיום 0:4 את סטוק סיטי.

במשחקים נוספים: אסטון וילה המשיכה לשקוע ונכנעה בביתה 1:0 לסאות'הפטון, איתי שכטר לא שותף ב-0:0 של סוונסי עם אברטון, ורדינג סיפקה קאמבק מדהים כשפיגרה 2:0 מול ווסט ברומיץ' בדקה ה-82, רק כדי לנצח 2:3.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
עלה למקום השני בטבלת הכובשים של צ'לסי בכל הזמנים. למפארד/רויטרס

ק.פ.ר - טוטנהאם 0:0

הארי רדנאפ, שהדריך בהצלחה רבה את הספרס בין השנים 2008 ו-2012, הצליח לחלץ נקודה ביתית מאוד חשובה מול האקסית המיתולוגית ומה אתם יודעים - אפילו העלה את נועלת הטבלה למקום ה-19 בטבלה, לפחות באופן זמני. התרנגולים פתחו מצוין וכבר בדקה החמישית הגיעו להזדמנות גדולה, כשבעיטה חזקה של ג'רמיין דפו נהדפה של ידי ז'וליו סזאר. עמנואל אדבאיור הגיע אל הריבאונד אך התמהמה מול השער, וכשלבסוף החליט לבעוט נהדף שוב על ידי השוער הברזילאי. בדקה ה-12 קיבל שון רייט פיליפס כדור עומק טוב, התנהל מצוין ברחבה אך הבעיטה שלו פגעה במייקל דוסון ונהדפה לקרן. טוטנהאם שלטה והיתה מסוכנת יותר עד הסיום, אך לא הצליחה להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות מול הלוחמים של רדנאפ ותקווה להציג יכולת טובה יותר בשבוע הבא, כשתארח את מנצ'סטר יונייטד. טל בן חיים ראה את המשחק מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן טוטנהאם גארת' בייל מול קווינס פארק ריינג'רס. רויטרס
לא מספיק מדויק. בייל/רויטרס

סטוק סיטי - צ'לסי 4:0

כעת אפשר לומר בפה מלא: צ'לסי התאוששה, ועוד איך התאוששה מההפסד המשפיל לנועלת הטבלה קווינס פארק ריינג'רס. הבלוז ניצחו בענק באחד האצטדיונים הביתיים ביותר בבריטניה, והיו לקבוצה הראשונה שמנצחת בבריטניה סטדיום מאז פברואר 2012 (!). אם זה לא מספיק, הרי שמדובר בהפסד הבית הגבוה ביותר שנוחלים הפוטרס מאז 1985. בכך עלתה הקבוצה של רפא בניטס למקום השלישי בטבלה, הודות לאיבוד הנקודות של טוטנהאם מול ק.פ.ר.

האורחת עלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר ג'ונתן וולטרס נגח בצורה נוראית לשערו הוא הגבהה של חואן מאטה, וקבע 0:1 לבלוז. בדקה ה-62 נכנס וולטרס לספרי ההיסטוריה של הפרמיירליג, כאשר הפך לשחקן השלישי בלבד שמשלים צמד עצמי במשחק אחד, והפעם היתה זו נגיחה מכדור קרן שהכניעה את אסמיר בגוביץ'.

שלוש דקות חלפו וצ'לסי קיבלה פנדל לאחר שחואן מאטה הוכשל על ידי רוברט הות', ופרנק למפארד הפציץ את הפנדל פנימה כדי לעלות למקום השני בטבלת הכובשים של המועדון בכל הזמנים עם 194 - אחד יותר מקרי דיקסון ושמונה פחות מבובי טומבלינג האגדי. את הדובדבן על הקצפת הניח אדן הזאר, עם פצצה אדירה מחוץ לרחבה בדקה ה-73. בדקה ה-80 אוהדי צ'לסי שהיו ביציע קמו על הרגליים להריע לג'ון טרי, שהחליף את מאטה ושב לכר הדשא לראשונה מזה חודשיים. הקפטן הספיק להכשיל את וולטרס שתי דקות לסיום, אולם החלוץ המסכן ניגש לבעוט את הפנדל לעצמו - והחטיא, כמובן, כדי לסגור משחק מסויט במיוחד. מדהים.

ג'ונתן וולטרס שחקן סטוק סיטי. GettyImages
איזה ערב עגום. וולטרס/GettyImages

משחקים נוספים:

אסטון וילה - סאות'המפטון 1:0
הבקיע לסאות'המפטון: ריקי לאמברט (34)

אברטון - סוונסי 0:0
(איתי שכטר לא היה בסגל)

פולהאם - וויגאן 1:1
לפולהאם: גיורגיס קראגוניס (22), לוויגאן: פרנקו די סנטו (71)

נוריץ' - ניוקאסל 0:0

רדינג - ווסט ברומיץ' 2:3
לרדינג: ג'ימי קבה (82), אדם לה פונדרה (87), פאבל פרוגרבניאק (89), לווסט ברומיץ': רומלו לוקאקו (18, 68)

סנדרלנד - ווסטהאם 0:3
לסנדרלנד: סבסטיאן לארסון (12), אדם ג'ונסון (47), ג'יימס מקלין (74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully