וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל עכו: ידין צפוי לפתוח

אריק בנאדו לא תירגל הרכב (ש', 20:00, ספ' 2), שניים מבין ידין, בוקולי ואזולאי אמורים לפתוח. הדרי יפתח עם תמיר כחלון בחוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו מעולם לא ניצחה את מכבי חיפה. בתשעה מפגשים עם הירוקים עכו הצליחה לסחוט שלוש תוצאות תיקו, אבל הפסידה את כל היתר.

* כמארחת, מכבי חיפה ניצחה שלוש פעמים את עכו ומשחק אחד נגמר בתיקו (1:1, במאי 1977).

* הפועל עכו הפסידה מחצית מהמשחקים בהם שפט אותה איתן שמואלביץ' (4 מ-8). ביתר יש לה שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. במשחקי חוץ המאזן שלה עם שמואלביץ' הוא ניצחון, שני תיקו והפסד, והפרש השערים חיובי (!), 7:8.

* שמואלביץ' שפט את מכבי חיפה 11 פעמים. הירוקים ניצחו שישה משחקים, שלושה נגמרו בתיקו ושניים נגמרו בהפסד. בבית: ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד.

* ערב המחזור העשירי, לפני משחקו הראשון של אריק בנאדו במכבי חיפה, הפועל עכו הייתה במקום החמישי עם 12 נקודות ומכבי חיפה במקום ה-13 עם שבע נקודות.

* בשמונת המשחקים שחלפו מאז צברה מכבי חיפה 20 מ-24 נקודות אפשריות, 83.3 אחוזי הצלחה. עכו צברה עשירית מזה, 2 מ-24, 8.33 אחוזי הצלחה.

* קסטוטיס איבסקיביצ'יוס מבני יהודה היה האחרון שהכניע את בויאן שראנוב בקרית אליעזר. זה קרה בדקה ה-53 של המשחק בין חיפה לזהובים – במחזור השמיני, לפני יותר מחודשיים.

לאתר דריבליסט

שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. מגד גוזני
האחרון שהכניע אותו היה איבסקביצ'יוס במחזור השמיני. שראנוב/מגד גוזני

מפתחות והכנות, מכבי חיפה

במכבי חיפה נערכים למספר שינויים שייערכו בקבוצה בשבוע הבא. הקשר ג'ואל דמאו צפוי לעבור לבני סכנין, הקבוצה היחידה שיכולה לקלוט אותו, עודד אלקיים יקבל אישור לחפש קבוצה ואלון תורג'מן יחליט לאחר המשחק מול הפועל עכו האם להישאר בקבוצה. בנאדו צפוי לשלב את החלוץ במשחק. דלה ימפולסקי שהבהיר שהוא מעוניין להישאר בקבוצה שמע כי הצוות המקצועי בונה עליו להמשך העונה. לאחר האימון הוא שמע כי הוא בסגל למשחק.

"נראינו טוב מול אשדוד, הייתה מחויבות, אבל יש מקום לשיפור, אנחנו נראים טוב וזה חשוב", אמר המאמן באסיפה שערך לקראת המשחק מול עכו. "היינו הרבה יותר טובים, בעיקר במחצית הראשונה, אבל אנחנו צריכים לנצל יותר מצבים". לאחר שהקרין קלטת של המשחק האחרון אמר בנאדו: "בספסל היו שחקנים שחיו את המשחק. לא פלא שמי שנכנס גם השפיע באופן חיובי. כל מי שהיה על הספסל שמח ורצה מאוד שהקבוצה תנצח". בנאדו כיוון לתורג'מן שכבש, עטאא ג'אבר שנכנס כמחליף במצב של שוויון וגילה הרבה ביטחון במשחק שלו, ועידן ורד שגרם למפנה.

באימון היום שמר אריק בנאדו, כהרגלו, את הקלפים קרוב לחזה, אבל נראה שאביחי ידין יחזור להרכב ובכל מקרה שניים מהשלושה, ידין, גוסטבו בוקולי ושלומי אזולאי יפתחו ובו. טאלב טואטחה צפוי לפתוח שוב בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של שמואל שיימן. העובדה שורד רשם משחק מצוין באשדוד, רק הקשתה על ההחלטה לגבי ההרכב, אך הקשר ישתלב בהמשך יחד עם תורג'מן. "עכו התחילה את העונה טוב ולאחרונה הם בירידה", אמר בנאדו לקראת המשחק אך הדגיש: "יש להם שחקנים מסוכנים שאם לא נערך אליהם זה יהיה מסוכן. נבוא מוכנים מנטאלית ואגרסיביים כדי להמשיך ביכולת הטובה". איסמעיל ריאן ולירוי צעירי מחוץ לסגל. תמיר כהן צפוי לחזור בשבוע הבא מול הפועל רמת גן, או למשחק שאחרי מול הפועל תל אביב. אנדריי פיליאבסקי ששב מפציעה ישוב לסגל.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"נראינו טוב מול אשדוד, הייתה מחויבות, אבל יש מקום לשיפור, אנחנו נראים טוב וזה חשוב". אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות, הפועל עכו

בהפועל עכו מנסים לשבור את הראש כיצד לצאת מהמשבר שפוקד את הקבוצה, ובמסגרתו הקבוצה לא ניצחה ב-11 המשחקים האחרונים. בשבוע שעבר הקבוצה ירדה מנוצחת נגד בית"ר ירושלים והמשיכה את התקופה השלילית שלה. בעכו אין אופטימיות גדולה מדי לגבי האפשרות לחלץ נקודות מהירוקים, כשאחד השחקנים אמר: "אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאנחנו מפסידים. אף אחד לא מאמין שאפשר לעשות משהו נגדם".

כמו בכל השבועות האחרונים, גם הפעם שמעון הדרי עורך לא מעט שינויים במערך שלו. במוקד השינויים ספסולו של אוהד קדוסי, מלך שערי הקבוצה, כאשר תמיר כחלון יתופקד כחלוץ בודד. אדי גוטליב יורד לספסל לטובתו של דימקאו פידליס. רועי לוי, שכבר קיבל לפני כמה שבועות הודעת שחרור, יחליף את שניר משען שפצוע, ובכל מקרה לוי ימשיך בקבוצה עד לסיום העונה. מהראן אבו ריא ימשיך בעמדת המגן השמאלי, כאשר דדי בן דיין יתופקד בקישור יחד עם שגיב כהן. אימורו לוקמן נשלח לספסל בעוד יובל שבתאי יפתח כקשר אחורי.

דדי בן דיין, שחקן הפועל עכו מול איציק עזוז, שחקן בני יהודה. קובי אליהו
ממשיך לשחק בקישור. דדי בן דיין/קובי אליהו

יעמדו למבחן

יניב קטן (מכבי חיפה)

בניגוד לשמועות, יניב קטן לא מתפקד כקשר 50/50 בהרכב של אריק בנאדו. להיפך, הוא מתפקד כשחקן התקפה לכל דבר ועניין. אלא שהשינוי שנטמע בקטן הוא בעיקר מנטלי – היום, שלא כבעבר, הוא משחק בשביל מאמן. הגליצ'ים הם לא הוראה טקטית, אלא עניין של הקרבה ונחישות, ניסיון להציג את השינוי במכבי חיפה באור אחר. כל זה טוב ויפה, עד שמגיעים למספרים. קטן הוא השחקן שמקבל את הכדור יותר מכולם בשליש הקרוב לשער, ואין סיבה שהוא לא יגדיל אותם.

תמיר כחלון (הפועל עכו)

באחת ההזדמנויות הנדירות בקריירה שלו, תמיר כחלון מתופקד כחלוץ וזו הזדמנות טובה מבחינתו להראות שהוא מסוגל לא רק לבשל שערים. בשל המערך ההגנתי שהדרי עולה עימו כחלון יהיה חייב לנצל את המצבים שעכו תגיע אליהם במשחק, ומי יודע אולי הוא יהיה חתום על הפתעת המחזור.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הגליצ'ים הם לא הוראה טקטית, אלא עניין של הקרבה ונחישות. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, אביחי ידין (גוסטבו בוקולי), אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי (אביחי ידין), ויאם עמאשה.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, אמייה טגה, יובל שבתאי, שגיב כהן, נבוישה מרינקוביץ', דדי בן דיין, תמיר כחלון.

תמיר כחלון הפועל עכו מול יואב זיו גונסאלו גרסיה מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מלאכת השערים מונחת על כתפיו בשבת. תמיר כחלון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully