וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "כל הזמן חיכיתי לרגע הזה"

10.1.2013 / 22:59

הגארד כיכב בניצחונה של מכבי תל אביב אחרי תקופה ארוכה על הספסל. גם בלאט החמיא: "מורן היה מדהים. נתנו הצגה גדולה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

דיוויד בלאט נזכר במורן רוט, ומכבי תל אביב נזכרה לנצח. הצהובים השיגו הערב (חמישי) את ניצחונם הראשון בטופ 16 ונותרו חזק בעניינים, כשהביסו 73:91 על פנרבחצ'ה אולקר הטורקית, שמצידה רשמה הפסד שלישי בשלושה מחזורים. אחרי מחצית ראשונה צמודה, מכבי תל אביב ידעה לברוח ברבע השלישי, בעיקר בזכות הרבה התלהבות ויכולת מצוינת של רוט מהספסל. הגארד הישראלי תרם נקודות ראשונות ביורוליג (סיים עם 8 נקודות ו-6 אסיסטים) והיה האיש שחתום על המפנה יחד עם ריקי היקמן שקלע 24 ושון ג'יימס שסיים עם 22.

מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה שווה לחכות. מורן רוט/ברני ארדוב

"כל הזמן חיכיתי לרגע הזה", סיכם גיבור הערב מורן רוט. "חשבתי מה אני צריך לעשות אם אני אכנס. אני שמח שנכנסתי ברגע שהקבוצה הייתה צריכה, עשינו כמה מהלכים טובים ועזרתי לקבוצה לנצח. נתנו מחצית שנייה גדולה, זה ייתן לנו פוש גדול להמשך. לא חשבתי על זה כשנכנסתי, אלא רק איך אני עוזר לקבוצה. אני מדבר עם דרק שארפ הרבה, והוא אמר לי: 'תהיה חזק, תמשיך לעבוד קשה'. הוא אמר לי שגם לו לקח ארבע שנים לפני שהוא באמת נכנס לעניינים. אני מקווה להמשיך כך וחשוב שניצחנו".

גם דיוויד בלאט פרגן לרכז הישראלי שלו: "מורן היה פשוט מדהים היום. כל הכבוד. מה השתנה? קודם כל הוא קלע. היינו צריכים עוד קלעים על המגרש, גם בחצי הראשון. הגענו למצבים ולא קלענו. לא איבדנו, שמרנו די טוב, כמו בכל משחק. כשאתה קולע 90 אתה מנצח. נתנו היום הצגה גדולה אני באמת מרוצה ומצדיע לחבר'ה".

בלאט התייחס גם ליתר השחקנים ולא חסך במחמאות: "שון ג'יימס משחק פנטסטי כל השנה. שיחקנו עליו. ריקי היקמן שיחק את סוג המשחק שהוא חייב לשחק - לקחת את מה שההגנה נותנת לו - בלי להכריח, בלי לטעות. הוא הופך לשחקן מצוין ויפה לראות את ההתפתחות שלו. גם סילבן לנדסברג נכנס, רוקי לחלוטין, ועשה עבודה מצוינת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרעיף מחמאות לכל עבר. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

ריקי היקמן, שקלע 24 נקודות, הוסיף: "ניצחנו במשחק חשוב מאוד. עשינו מאמץ קבוצתי. זו הדרך שהשגנו את הניצחון. כולם הראו הרבה מאוד אנרגיה, לכולם היה משחק טוב ואנחנו צריכים להמשיך ככה כדי להראות יכולת טובה.

על מורן רוט אמר הקלעי המצטיין במשחק: "הוא נתן לנו דחיפה ענקית ושינה את המומנטום. היו לו מסירות ומהלכים טובים, והיה לו חלק משמעותי בניצחון היום. חזרנו למשחק, אבל זה עדיין ניצחון אחד וזו רק התחלה של משהו. אנחנו צריכים להמשיך ככה. אני לא יודע אם זה היה משחק של למות או לחיות, אבל בהחלט זה משחק גדול שלנו".

בצד השני אמר סימונה פיאניג'אני אחרי ההפסד: "היו שתי סיטואציות הערב. בשלושת הרבעים הראשונים שיחקנו טוב, בהתחשב בעובדה שפגשנו את מכבי מול האוהדים שלהם. נשארנו בתמונה כמו שרצינו עד הרבע האחרון, ואז הדברים השתנו. איפשרנו להם לקלוע 38 נקודות ברבע, וזה אולי שיא של הטופ 16. אם מישהו הסתכל רק על דף הסטטיסטיקה הוא יכול לחשוב שלא היה משחק צמוד בכלל, אבל זה לא המצב. שום דבר עדיין לא נגמר, למרות שאנחנו לא במצב טוב. יש לנו עוד ארבעה משחקי בית, ונצטרך לנצח אותם כדי לחזור למירוץ. עם סיינה הגעתי לפיינל פור אחרי שהתחלתי את הטופ 16 עם שני הפסדים מתוך שישה, יש לנו עוד זמן לשנות את המצב, אבל קודם כל אנחנו צריכים לשחק טוב 40 דקות ברציפות".

סימונה פיאנג'יאני מאמן פנרבחצ'ה אולקר. ברני ארדוב
"שום דבר עדיין לא נגמר, למרות שאנחנו לא במצב טוב". פיאניג'אני/ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו אילן השועל בא לברך. מורן רוט ביציאה מנוקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully