וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: כחלון יתופקד כחלוץ, אוהד קדוסי לספסל

10.1.2013 / 18:52

הצפוניים נערכים למכבי חיפה בשבת, הדרי שוב מתכנן שינויים. שגיב כהן בהרכב, אימורו לוקמן לספסל. שחקן: "תחושה קשה"

הפועל עכו ממשיכה לקוות לצאת מהתקופה הקשה שהיא חווה, כשבשבת הקרובה מחכה לה מכבי חיפה שנמצאת במומנטום נהדר. הקבוצה של שמעון הדרי רשמה בשבוע שעבר משחק 11 ברציפות ללא ניצחון ומקווה לצאת לדרך חדשה דווקא נגד הירוקים.

כמו בשבועות הקודמים, גם השבוע הדרי מתכנן לא מעט שינויים בהרכב, כשהמרכזי שבהם הוא ספסולו של מלך שערי הקבוצה אוהד קדוסי, שיסופסל. מי שיפתח במקומו בחוד הוא תמיר כחלון. מעבר לכך, הדרי מתכנן קישור מעובה, כאשר בחלק האחורי ישחקו בצוותא אמייה טגה ויובל שבתאי, כשגם שגיב כהן, נבוישה מרינקוביץ' ודדי בן דיין יפתחו.

בחלק האחורי עדיין לא ברור האם דימקאו פידליס או אדי גוטליב יפתחו במרכז ההגנה לצידו של משה מישאלוב. מהראן אבו ריא ורועי לוי, שכבר קיבל הודעת שחרור אבל לאור פציעתם של לוהאב כיאל ושניר משען שב לסגל, יעלו כמגנים. אחד השחקנים אמר על מצבה של הקבוצה: "יש תחושה קשה בשל חוסר הוודאות במועדון. השחקנים איבדו אמונה שאפשר לצאת מהמצב הזה".

באשר לרכש, בקבוצה עדיין ממתינים להחלטתו של עידו אקסברד באשר לאפשרות שהוא יצטרף על רקע העובדה שחלוץ הפועל באר שבע מחוזר גם על ידי הפועל רמת גן. האופציה לצירופו של סמואל יבואה ירדה נכון לעכשיו מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully