וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין זריס שוחרר מאויפשט, יחזור לסטנדרד ליאז'

10.1.2013 / 14:56

הקבוצה ההונגרית ויתרה על שירותיו של החלוץ הישראלי ששיחק כמושאל מהמועדון הבלגי. צפוי להיות מושאל שוב למועדון אחר

החלוץ הישראלי ידין זריס סיים את דרכו באויפשט ההונגרית. הקבוצה אישרה באתרה הרשמי כי השחקן נקרא חזרה למחזיקת כרטיסו, סטנדרד ליאז', ולפיכך הוא לא ישוב לקראת החלק השני של העונה בליגה ההונגרית.

כבר לפני כחודש זומן זריס, יחד עם עוד כמה מושאלים, למספר אימונים של סטנדרד תחת עיניו הבוחנות של המאמן מירצ'ה רדניק. כעת, החליטה הקבוצה הבלגית להחזירו, אך לא נראה שהשחקן יהיה חלק מהסגל. על פי ההערכות, סטנדרד תעדיף להשאיל שוב את השחקן לקבוצה בבלגיה או בישראל.

ידין זריס שחקן מכבי הרצליה. קובי אליהו
יחזור לישראל? ידין זריס/קובי אליהו

זריס בן ה-22 נרכש על ידי סטנדרד בקיץ ומיד הושאל לאויפשט. הוא רשם 12 הופעות במדי הקבוצה ההונגרית וכבש שני שערים, אך במשחקים האחרונים לפני היציאה לפגרת החורף איבד את מקומו ולמעשה לא שיחק מאז תחילת נובמבר. בשבועות האחרונים עשתה האלופה עירוני קרית שמונה ניסיון לצרפו, אך הנושא לא צלח. כעת, מעניין יהיה לראות לאן ימשיך השחקן.

סטנדרד שוהה בימים אלו במחנה אימונים בטורקיה כשמתוך שלושת הישראלים שפתחו אצלה את העונה נמצא איתה רק הקשר מאור בוזגלו. רמי גרשון הושאל לסלטיק וצפוי לקבל את רשיון העבודה בימים הקרובים, ואילו דודו ביטון קיבל אישור למצוא לעצמו קבוצה שתשאל אותו עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully