וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן הוצג: "אסור למועדון כמו הפועל חיפה לרדת ליגה"

הפועל חיפה הציגה במסיבת עיתונאים את קשר הרכש החדש. ניר קלינגר: "אני הייתי זה שהעליתי אותו לבוגרים של מכבי ת"א"

אחרי שהשיגה ניצחון חשוב במחזור החולף על בני יהודה (1:2) הפועל חיפה שעדיין ממוקמת במקום האחרון בליגת העל, הציגה היום (חמישי) את לירן כהן, שחקן הרכש החדש שלה שהגיע למועדון אחרי עונה וחצי בפודבסקידז'ה הפולנית. כהן צפוי לחזק את הצד הימני של הקישור שנחלש מאוד אחרי מכירתו של חנן ממן בתחילת העונה להפועל תל אביב.

אחרי שמשחקה בגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע נדחה בשל מזג האוויר הסוער, הקבוצה כבר החלה בהכנות למשחק הליגה הקשה מול האלופה קרית שמונה ביום שבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקן חדש באדום. לירן כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפועל חיפה ינסו להעביר היום את הקשר בבקרה התקציבית כדי שיוכל להיות בסגל למשחק מול קרית שמונה. כהן התייחס למועדון החדש שלו ואמר: "זה כיף שמועדון בסדר גודל כזה מעוניין בך. זו הרגשה טובה ובשבילי מדובר באתגר גדול מאוד לעזור לקבוצה להישאר בליגה. מדובר במועדון שאסור לו לרדת במיוחד עם סגל השחקנים המצוין שיש פה"

ניר קלינגר, מאמן הקבוצה שיבח את השחקן ואמר: לפני עשר שנים אני העליתי את כהן מהנוער של מכבי לבוגרים. כהן נתן הופעות גדולות בליגת האלופות וכבש שערים חשובים. לא היה פשוט לשחרר אותו מהקבוצה הפולנית. לירן שחקן שקט שעושה עבודה טובה וזו תהיה התרומה שלו".

קלינגר התייחס לציפיות מהשחקן: "הציפיות של הקבוצה משחקן ברמתו של לירן כהן זה קודם כל לתת מימד של ניסיון, מנהיגות ויכולת. הוא שחקן של מספרים, אולי ייקח לו קצת זמן אבל האויירה מאוד משפחתית. אני מעריך את הנכונות שלו לבוא לקבוצה שנאבקת בתחתית. יש לו נחישות, רצון ואין מה לפחד. הוא נרתם למשימה".

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר. קובי אליהו
"לירן יוסיף לנו הרבה בשקט שלו". ניר קלינגר/קובי אליהו

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully