וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בונדס וקלמנס לא נכנסו להיכל התהילה

9.1.2013 / 21:28

צמד כוכבי העבר, שהואשמו בשימוש בסמים, לא היו קרובים להשיג את הרף הנדרש. לראשונה מאז 96' אף שחקן לא נבחר

ערב דרמטי עבר על עולם הבייסבול הערב (רביעי), עת הוכרזו תוצאות הבוחרים לגבי מחזור 2013 של היכל התהילה בקופרסטאון.

מעבר לכל שנה רגילה, המתח היה גבוה במיוחד הפעם, שכן זו הייתה השנה הראשונה בה שני כוכבי העבר, הסלאגר בארי בונדס והמגיש רוג'ר קלמנס היו כשירים להיבחר. כזכור, שמותיהם של השניים, שכיכבו בליגה לאורך שנים ארוכות, נקשרו בשימוש בחומרים אסורים ומשפרי ביצועים, מה שהוביל לדיון ארוך לגבי בחירתם.

בארי בונדס שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס ב-2006. GettyImages
לא מעט אנשים מרוצים. בונדס במדי סן פרנסיסקו ב-2006 https://twitter.com/idanvini/GettyImages

כשהתפזר העשן, התברר כי אף אחד מהשניים לא חצה את רף 75 האחוזים מסך הבחירות הכלליות, שנדרשים על מנת להיכנס להיכל המפורסם. למעשה, לראשונה מאז 1996 ובפעם השנייה בלבד ב-40 שנים, לא נבחר אף שחקן להיכל התהילה.

קלמנס, שנבחר על ידי 37.6 אחוזים מהבוחרים (המורכבים על ידי איגוד כתבי הבייסבול בארצות הברית ועל ידי ועדת הותיקים, הכוללת מאמני, שופטי ושחקני עבר) ובונדס, שזכה ל-36.2 אחוזים מהבוחרים בלבד, כלל לא היו קרובים להיכנס, כמו גם סמי סוסה, עוד אחד שנחשד באי אילו דברים וקביל רק 12.5 אחוזים. יש לציין כי לשלישייה הזו, שכאמור הועמדה לכניסה בפעם הראשונה, יש עוד 14 שנים אפשריות להיכנס להיכל.

קרייג ביג'יו, שסיים את הקריירה עם 3,060 חבטות (מקום 20 בהיסטוריה), זכה למרבית האחוזים וסיים עם 68.2, שלא הספיקו גם לו. הוא היה רחוק 39 בחירות בלבד (מתוך 569 הצבעות) מכניסה. מייק פיאצה (57.8) וקורט שילינג (38.8) נכשלו גם הם בניסיונם הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully